Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ صیادی که شامگاه شنبه در جلسه ستاد بحران لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب ،اظهار کرد: در پی خسارات وارد شده به کشاورزان درراستای اجرای بند خ ماده 13 برنامه ششم توسعه مبلغ 2 هزار میلیاردتومان  برای امهال وام های کشاورزان خسارت دیده اختصاص یافت که سهم لرستان در این بین 80 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه  سهم   80 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده برای لرستان فقط پاسخگوی تسهیلات 8 میلیون تومانی خواهدبود،افزود: این میزان  در مجموع 4 درصد از اعتبارات درنظر گرفته شده برای امهال تسهیلات کشاورزی محسوب می شود .

صیادی با بیان اینکه این اعتبار برای استانهای خسارت دیده است،خاطر نشان کرد:  باپیگیری های صورت گرفته لرستان نیز در بین استانهای خسارت دیده شده قرار گرفت وعمده این اعتبار نیزدر یک تقسیم بندی باتوجه  به خسارات شهرستان هایی که بیشترین میزان خسارت را از خشکسالی ها دیده اند اختصاص داده شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خشکسالی کشاورزی لرستان خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب

 به دنبال بارندگی شدید و وقوع سیلاب در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان بخشی از شبکه توزیع برق دچار خسارت شد که پرسنل عملیاتی امور برق این مناطق نسبت به اصلاح و پایداری مجدد شبکه‌های برق آسیب دیده در حال تلاش هستند.

 شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری نمایند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • خشم نمازگزاران لرستانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • لرستانی‌ها سالانه چه میزان انجیر سیاه تولید می‌کنند؟
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • آبشار بیشه لرستان، گنجینه‌ای دیدنی در دل جنگل‌های بلوط
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد