Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

یک راننده کامیون به انجمن‌های صنفی رانندگان پیشنهاد داد در جهت جلب اعتماد آنان، با توجه به اساسنامه انجمن مبنی بر ایجاد تعاونی‌های مختلف، در اولین فرصت برای تاسیس تعاونی حمل‌و‌نقل اقدام کنند.

به گزارش تین‌نیوز، سید دلاور موسوی این پیشنهاد را در کانال تلگرامی خود مطرح کرد و افزود: با توجه به اساسنامه انجمن‌ها مبنی بر ایجاد تعاونی‌های مختلف و سرمایه‌گذاری به نفع اعضا، انجمن‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از این موقعیت، در اولین فرصت برای تاسیس تعاونی حمل‌و‌نقل اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این روش بین انجمن و تعاونی وحدت رویه ایجاد شده و دست شرکت‌های سودجو از این صنف کوتاه می‌شود.

این کامیوندار تاکید کرد: هر انجمن همچنین می‌تواند با تشکیل گروه در شبکه‌های اجتماعی، تمام رانندگان عضو را در گروه مورد نظر در کنار یکدگیر گرد بیاورد.

او اظهار کرد: مزیت انجام چنین کاری آن است که زمانی‌که رانندگان عضو در هرجای ایران دچار مشکل شدند از طریق این گروه مدارک را برای انجمن‌ها ارسال کرده و اعضای انجمن‌ها نیز با ارتباط مستقیم با مسئولان مشکلات را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری می‌نمایند.

به گفته موسوی، انجمن‌ها همچنین می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، رویدادهای حمل‌و‌نقل را در کمترین زمان به اطلاع رانندگان برسانند.

او گفت: بدین ترتیب رانندگان نیز دیگر مجبور نیستند برای پیگیری مشکلات خود در شهرهای دیگر توقف کنند که این کار به‌طور قطع موجب افزایش سطح رضایت‌مندی رانندگان خواهد شد.

موسوی افزود: انجمن‌ها همچنین می‌توانند با ارتباط گرفتن با یکدیگر (هر انجمن با انجمن دیگر) اوضاع حمل‌و‌نقل در کل کشور را رصد نموده و مشکلات رانندگان تحت پوشش خود را حل و فصل کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: انجمن های صنفی رانندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

ایرج مرندی معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در طول اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و نوروز امسال در استان ۱۱ هزار و ۹۴۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی، خدماتی، انبار و سردخانه‌ها، عمده‌فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها انجام شد.

وی اضافه کرد: در طول این ایام بیشترین تخلفات پرونده‌های تشکیل شده مربوط به درج نکردن قیمت با هزار و ۱۰۷ مورد، گران‌فروشی با ۴۶۰ مورد و کم‌فروشی با ۱۰۱ مورد بود که پرونده‌های متخلفان پس از تکمیل برای رسیدگی و رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرندی ادامه داد: در بازه زمانی اجرای طرح ویژه ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که از ۱۶ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و در ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید، ۴۱ اکیپ بازرسی در سطح استان در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر از واحد‌های مختلف صنفی بازرسی و اقدام به نظارت میدانی و تشکیل پرونده‌های مختلف تعزیراتی کردند.

معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: همچنین در راستای اجرای مصوبات جلسات ستاد خدمات سفر استان، اکیپ‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و میراث‌فرهنگی تشکیل و نسبت به نظارت و بازرسی از رستوران‌های شهری و بین شهری، هتل‌ها، مهمان‌پذیری‌ها، غذاخوری‌ها و خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی در طول تعطیلات نوروزی اقدام و با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرفت.

مرندی افزود: همشهریان در طول سال می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از سوی واحد‌های صنفی و غیر صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم فروش کالا، گران‌فروشی، کم‌فروشی، صادرنکردن فاکتور، عدم درج قیمت بر روی کالا و خدمات و ... را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن وتجارت در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد
  • فیلم حرکت ویژه محافظان و تیم اسکورت نخست وزیر ژاپن | درخواست با احترام از رانندگان!
  • تشکیل انجمن خیران میراث‌فرهنگی در استان اردبیل
  • تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت