Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا مهماندار (رییس پلیس راهور تهران بزرگ) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اخذ عوارض تردد از معابر شهری گفت: معتقدم در شرایط فعلی نباید فشار مضاعفی را به مردم در حوزه‌های اقتصادی وارد کنیم و در حال حاضر زمان مناسبی برای اجرای اینگونه طرح‌ها نیست.

وی ادامه داد: با روش‌های مدیریتی غیرپولی و غیرعوارضی هم بخشی از مشکلاتِ امروز حوزه ترافیک و آلودگی هوا را می‌توانیم کاهش دهیم و حتما باید از این روش‌ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به طرح زوج و فرد گفت: با اجرای صحیح طرح زوج و فرد می‌توان با استفاده از روش‌های غیرمالی و سازماندهی ۶ روز از هفته برای سه گروه از پلاک‌ها، به گونه‌ای تقسیم‌بندی کرد که بجای اینکه هر روز ۵۰ درصد از خودروها به معابر شهری بیایند روزی ۳۳ درصد خودرو به خیابان‌ها بیایند و این امر می‌تواند ۱۷ درصد در کاهش حجم خودرو و آلودگی هوا موثر باشد.

سردار مهماندار با اشاره به طرح اخذ عوارض از معابر شهری تصریح کرد: اگر روزی شرایط مهیا باشد و آنقدر امکانات حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند که مردم دغدغه‌ای برای استفاده و رسیدن به حمل و نقل عمومی نداشته باشند و حمل و نقل عمومی به راحتی در دسترس بوده و سریع و آسان باشد، می‌توان به اخذ عوارض و پولی کردن معابر نیز فکر کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رییس پلیس راهور تهران بزرگ اخذ عوارض از معابر شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت فشار آب در شبکه شهری کنارک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، کمبود و قطعی آب پس از برقراری آب در شبکه شهری کنارک بخاطر بروز سیل مشکل اصلی این روز‌های مردم منطقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • افت فشار آب در شبکه شهری کنارک
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی به حوزه‌های جدید اقتصادی وارد می شوند
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳