Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@23:08:21 GMT

اجلاس لهستان به حیثیت آمریکا لطمه می‌زند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۵۱۹۳

اجلاس لهستان به حیثیت آمریکا لطمه می‌زند

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، در واکنش به حذف شدن نام ایران از اجلاس لهستان و تغییر عنوان آن به "آینده صلح، امنیت در خاورمیانه"، اظهار کرد: در حالی آمریکا محور اجلاس ضد ایرانی لهستان را تغییر نام داده است که اینها همه از لحاظ شکلی رخ داده و آمریکا در نهایت این اجلاس را با محوریت ایران برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواهد با این تغییر عنوان اروپایی‌ها را برای شرکت در این اجلاس مجاب کند، کما این که به نظر بنده اینها همه سناریویی هماهنگ شده است که آمریکا در پشت صحنه در این اجلاس موضوع ایران را دنبال کرده و اروپایی‌ها نیز در آن شرکت می‌کنند.

رضایی با تاکید بر این که «برگزاری اجلاس ضد ایرانی لهستان لطمه به حیثیت آمریکا خواهد بود»، در این باره توضیح داد: اگر این اجلاس با همین شرایط برگزار شود، بی آبرویی برای شرکت کنندگان آن به خصوص آمریکا بر جای می‌گذارد. کما این که آمریکایی‌ها می‌خواهند با این اجلاس و استفاده از هر وسیله‌ای موضوع افزایش فشار به ایران را دنبال کنند و از هر حربه‌ای برای ترغیب کشورها برای شرکت در این اجلاس استفاده می‌کنند.

اخیراً وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای به موضوع برگزاری نشست لهستان با عنوان "آینده صلح، امنیت در خاورمیانه" اشاره کرد و در آن نامی از ایران نیاورد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدیان وارد سن‌پترزبورگ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه و همچنین نشست دبیران شورا‌ی امنیت ملی کشور‌های عضو گروه بریکس ظهر امروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه وارد فرودگاه پولکووای سن‌پترزبورگ شد.

سفر احمدیان در پاسخ به دعوت نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه صورت گرفته است.

در این نشست وزرای دفاع و دبیران شورای امنیت ملی بیش از یکصد کشور حضور دارند.

شرکت در نشست دبیران شورای امنیت ملی کشور‌های عضو گروه بریکس از دیگر برنامه‌های حضور احمدیان در روسیه است.

وی همچنین با همتایان خود در روسیه، برزیل، آفریقای جنوبی، چین، هند و عراق نیز به صورت دوجانبه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

اجلاس سالانه امنیتی روسیه که هر سال در یکی از شهر‌های این کشور برگزار می‌شود، به ابتکار روسیه و با هدف مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب، به خصوص آمریکا در عرصه امنیت بین‌الملل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • دبیر کل ناتو: برنامه‌ای برای استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان نداریم
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • احمدیان وارد سن‌پترزبورگ شد