Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» در آیین اختتامیه اولین دوره آموزش خبرنویسی و گزارش‌نویسی کارکنان نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) برخورداری از سواد رسانه‌ای را دارای جایگاهی مهم در جوامع امروزی دانست و اظهار داشت: در سال‌های اخیر با توجه به تهاجم سازمان‌یافته اقتصادی و عملیات روانی سنگین دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام، این موضوع در کشور ما اهمیت ویژه‌ای یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار شریف با اشاره به حجم فزاینده عملیات روانی و رسانه‌ای هدفمند دشمن علیه اقدامات و فعالیت‌های مهم و ارزشمند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) افزود: با وجود فعالیت‌های رسانه‌ای قرارگاه طی چند سال گذشته، برداشت نخبگان و افکار عمومی در خصوص اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) این است که قرارگاه مجموعه‌ای توانمند و کارآمد برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این خصوص هیچ تردید و شبهه‌ای وجود ندارد.

وی ورود سپاه به عرصه سازندگی را قانون‌مند، مورد نیاز کشور و در راستای کمک به عمران و آبادانی ایران اسلامی توصیف و تصریح کرد: با وجود تبلیغات گسترده رسانه‌های بیگانه علیه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، امروز کارشناسان کشور در عرصه‌های مختلف به توانمندی وسرعت عمل قرارگاه در اجرای پروژه‌ها و نیز کم هزینه بودن آن‌ها اذعان دارند.

اولین دوره آموزش خبرنویسی و گزارش‌نویسی کارکنان نمایندگی، ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از یکم تا سوم بهمن‌ماه در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد و فراگیران با سبک‌ها و فنون نوین خبرنویسی و گزارش‌نویسی آشنا شدند.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم کیومرث شرقی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود به میزبانی سالن کوثر این شهر ضمن بیان اینکه ارتش فدای یک ملت است، ابراز داشت: از همان دقایق اولیه پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ارتش در کنار مردم ایستاده و از کیان این آب و خاک حراست می‌کند.

وی ضمن بیان اینکه اثبات این وفاداری ارتش تقدیم ۴۸ هزار شهید است، افزود: از این تعداد ۴۶ هزار شهید به نیروی زمینی ارتش تعلق دارد.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش ضمن بیان اینکه ارتش جدای از سایر نیروهای امنیتی و مردم نیست، ابراز داشت: ارتش دوشادوش عوامل انتظامی و سپاه پاسداران حرکت می‌کند و در کنار یکدیگر خدمت رسان مردم هستند.

شرفی ضمن بیان اینکه وجود حریم امن و آرامش امروز را مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: ارتش نیز همواره قدردان جانبازی این لاله‌های در خون غلتیده بوده و هست.

وی ضمن بیان اینکه هر کجا مردم به کمک نیاز داشتند ارتش وارد عمل شده است، افزود: ارتش طی این چهار دهه در حوادث مختلف سیل، زلزله و کرونا و غیره حضور داشت تا با کمک به مردم باری از دوش آنها بردارد.

به گزارش مهر، طی این مراسم امیر سرتیپ دوم بهادر خواجه وند جعفری به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار معرفی و از خدمات امیر سرتیپ دوم حجت الله غلامی فرمانده قبلی این قرارگاه قدردانی و تجلیل شد.

کد خبر 6078967

دیگر خبرها

  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • آموزش سواد میراثی برای کودکان
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر
  • اکنون نوبت زینبیان است
  • در دنیای فیک نیوزها، چطور از روان‌مان محافظت کنیم؟
  • ارتش فدای ملت ایران است/ اثبات وفاداری با تقدیم ۴۶ هزار شهید
  • کذاب‌های جذاب