Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته پنجم و ششم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» فردا (دوشنبه – ۸ بهمن‌ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود که در حساس‌ترین پیکار دانشگاه آزاد با لوازم خانگی کن مبارزه می‌کند. ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته پنجم و ششم از دور برگشت هفدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» "یادواره پانصد شهید تکواندو" فردا (دوشنبه – 8 بهمن‌ماه) با حضور 8 تیم در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، ملوان نداجا و صنعت مس کرمان حضور دارند.

بر اساس برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ، اولین دیدار از هفته پنجم میان دو تیم تعاونی انقلاب شهریار و لوازم خانگی کن پیگیری می‌شود؛ در ادامه صنعت مس کرمان با شهرداری ورامین مبارزه می‌کند، سپس ملوان نداجا به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی می‌رود و در آخرین پیکار هوگوپوشان شرکت پالایش نفت آبادان برابر تکواندوکاران پاس قوامین صف‌آرایی می‌کنند.

اما در هفته ششم و حساس‌ترین دیدار تیم دانشگاه آزاد اسلامی رده سومی با لوازم خانگی کن که در جایگاه دوم قرار دارد؛ پیکار می‌کند؛ در ادامه تعاونی انقلاب شهریار رو در روی شهرداری ورامین قرار می‌گیرد؛ سپس شرکت پالایش نفت آبادان با ملوان نداجا دیدار می‌کند و در آخرین دیدار نیز پاس قوامین و صنعت مس کرمان با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

گفتنی است؛ با پایان هفته چهارم این رقابت‌ها، تیم شهرداری ورامین با 31 امتیاز صدرنشینی خود را تداوم بخشید، هوگوپوشان لوازم خانگی کن با 28 امتیاز در رده دوم باقی ماند و دانشگاه آزاد اسلامی با 26 امتیاز جایگاه سومی خود را حفظ کرد.

بیژن مقانلو: تکواندو دنیا پیشرفت نکرده،‌ ما عقب ماندیم

 

انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول تعزیرات کاشمر، پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۲۰ عدد ماشین ظرفشویی و ۱۲ عدد جاروبرقی خارجی به ارزش سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال را رسیدگی کرد.    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.   وی یادآور شد: مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی شهرستان کاشمر در بازرسی از یک خودروی خاور، کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • کورس داغ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی آرسنال برای جدال با وولورهمپتون
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه