Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@03:43:52 GMT

فروش گران‌ترین آپارتمان نیویورک +عکس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۶۴۳۴

فروش گران‌ترین آپارتمان نیویورک +عکس

کن گریفن، میلیارد آمریکایی با خرید یک آپارتمان لوکس در مرکز شهر نیویورک به مبلغ ۲۳۸ میلیون دلار رکورد جدیدی به ثبت رساند. این پنت‌هاوس چهارطبقه که رو به سنترال پارک نیویورک واقع شده گران‌ترین خانه‌ای است که تاکنون در آمریکا به فروش رسیده است.

محدوده سنترال پارک در قلب منهتن نیویورک یکی از مشهورترین و گران‎‌ترین محلات جهان است و اکثر میلیاردر‌های جهان خواستار ثبت نام خود در فهرست مالکان خانه‌های بی‌همتای این محله هستند؛ به ویژه آن‌هایی که پنجره‌ها و ایوان‌شان به سوی سنترال پارک قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





کن گریفن، ۵۰ ساله، موسس صندوق سرمایه‌گذاری سیتادل است و به خرید خانه‌های گران قیمت در نقاط مختلف جهان شهرت دارد.

او همین چند روز پیش هم با خرید یک خانه ۱۲۴ میلیون دلاری در نزدیکی کاخ باکینگهام در مرکز لندن به صدر اخبار جهان راه یافت.

آقای گریفین در سال ۲۰۱۵ با خرید گران‌ترین خانه در میامی فلوریدا به مبلغ ۶۰ میلیون دلار خبرساز شد و همین پارسال هم گران‌ترین آپارتمان شیکاگو را به مبلغ ۵۹ میلیون دلار خرید.

خانه‌های لوکس او در شیکاگو، پالم بیچ فلوریدا و هاوایی هم بار‌ها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

رکورد گران‌ترین خانه به فروش رفته در آمریکا تا قبل از این ۱۳۷ میلیون دلار بود که در سال ۲۰۱۴ برای خرید یک خانه در شهر همپتون شرقی نیویورک پرداخت شده بود.



در برجی که آقای گریفن گران‌ترین واحد آن را خریده، تانگ‌تانگ ژو، موسس یک شرکت هتل‌داری در شانگ‌های چین پیش‌تر یک آپارتمان دو خوابه در طبقه بیست و هفتم را به مبلغ ۱۳ و نیم میلیون دلار خریده بود.

گفته شده استینگ، خواننده مشهور و همسرش تریدو استایلر هم در این برج خانه خریده‌اند.

این برج ۶۶ طبقه کار رابرت‌ای. ام استرن، معمار شناخته شده است و در محله‌ای قرار دارد که به راسته میلیاردر‌ها شهرت یافته است.

منبع:ایران آنلاین

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گردشگری آمریکا منهتن نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران

متقاضیان خرید آپارتمان در منطقه ۵ تهران این روز‌ها باید به‌طور متوسط، حداقل بودجه کل حدود ۵ میلیارد تومانی در اختیار داشته باشند.

به گزارش دنیای اقتصاد، بر اساس تحقیقات میدانی انجام شده از بازار معاملات مسکن منطقه ۵ شهر تهران که پرتقاضاترین و پُر معامله‌ترین منطقه بازار مسکن پایتخت محسوب می‌شود یک متقاضی خرید مسکن در این منطقه برای خرید یک واحد معمولی، میانسال و با امکانات متعارف دست کم نیاز به تامین بودجه ۱۰۰ میلیون تومانی به ازای هر مترمربع (به طور متوسط) دارد؛ بنابراین حداقل بهای خرید یک واحد مسکونی ۵۰ مترمربعی در این منطقه به طور متوسط به ۵ میلیارد تومان می‌رسد.

بدیهی است در برخی از محله‌های ارزان‌تر این منطقه با کف بودجه ۹۰ میلیون تومانی و در محله‌های مرغوب‌تر با کف بودجه ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومانی به ازای هر مترمربع، امکان خرید آپارتمان برای متقاضیان مسکن وجود دارد. نکته مهم در رابطه با بازار مسکن این منطقه فاصله نه چندان محسوس بین بهای پیشنهادی آپارتمان در محله‌های متوسط و محله‌های مرغوب‌تر است. فاصله‌ای که سال‌های قبل بیش از میزان فعلی بود، اما هم اکنون به یک دلیل مهم یعنی رکود خرید آپارتمان، کاهش یافته است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع آپارتمان در منطقه ۵ تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • زیر خط فقر را تا مغز استخوان احساس کنید؛ یک متر خانه در این منطقه ۲.۵ میلیارد تومان!
  • یک متر خانه در این منطقه ۲ میلیارد است!
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ خرید بازار مسکن تهران؛ خانه در هاشم آباد متری ۵۰ میلیون تومان