Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، طی حکمی از سوی علیرضا آشناگر استاندار سمنان، محمد حسین همتی با حفظ سمت در شورای مبارزه با مواد مخدر استان به عنوان سرپرست دفترامور اتباع و مهاجران خارجی استانداری منصوب شد.

در حکم انتصاب همتی آمده است: با عنایت به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت، به عنوان سرپرست دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان منصوب می شوید، امید است با استعانت از خداوند متعال تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در چارچوب برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید در انجام وظایف و ماموریت های محوله موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین همتی هم اکنون مسئولیت دبیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان را نیز بر عهده دارد.

امروز همچنین مدیرکل جدید حراست استانداری سمنان نیز معارفه شد تا سومین تغییر در استانداری سمنان طی یک هفته اخیر پس از مدیریت روابط عمومی را شاهد باشیم.

کد خبر 4524843

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد- کاترین فیونا جین نیوتن "معاون مدیر منطقه ای  برنامه جهانی غذا در قاهره" به اتفاق نگار گرامی سرپرست بخش برنامه ریزی دفتر منطقه ای و مایسا الغریباوی نماینده برنامه جهانی غذا در ج.ا.ا.در سفر یک روزه خود به استان یزد ضمن دیدار با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد از مهمانشهر تفت بازدید کردند. 

وی پس از گفتگو با مدیر مهمانشهر و بازدید از انبار ، کارگاه معیشتی و نانوایی و همچنین روند و تاثیرگزاری کمکهای برنامه جهانی غذا بر پناهندگان، بررسی نیازها و مشکلات به ویژه در حوزه فعالیتهای سازمان، درخصوص نیازها و پیشنهادات و افزایش بودجه برای پناهندگان ساکن در ایران قول بررسی و مساعدت داد. 

در این دیدار محسنی راد بر همت و تلاش بیشتر سازمانهای بین المللی بر اختصاص بودجه مناسب جهت کاهش مشکلات اتباع خارجی بویژه اتباع آسیب پذیر در حوزه مهارت آموزی و معیشت تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس