Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سلمان دانشور معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد بر اساس طرح‌های خروج از سبک‌های سنتی و آماده شدن بستر استفاده از شیوه‌های نوین و الکترونیکی به منظور جهت سرعت بخشی به امور خدمت رسانی ودیگر مزایای روش‌های نوین بصورت گسترده در آن ورود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مزیت‌های پرداخت صدقه با استفاده از شیوه‌های نوین را شامل جلوگیری از تاخیر در پرداخت و توجه به امنیت در حمل ونقل و رفع سرقت از صندوق ها، فرسوده نشدن اسکناس ها، کاهش بکارگیری نیروی انسانی و کمک به تسریع در هزینه کرد برای نیازمندان دانست.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نیکوکاران در ۹ ماهه امسال از مجموع صدقات پرداختی به کمیته امداد فقط ۱/۵ درصد آن را با استفاده از شیوه‌های الکترونیکی واریز کرده اند.
دانشور با اشاره به آمار ۱/۵ درصدی جذب کمک‌ها از طریق روش‌های نوین والکترونیکی در ۹ ماهه امسال افزود: امیدوارم نیکوکاران استفاده از این شیوه‌ها را جایگزین شیوه‌های سنتی کنند تا در امور کمک به نیازمندان شاهد سرعت بخشی بیشتر باشیم.
وی تصریح کرد: استفاده از شیوه‌های نوین الکترونیکی شامل پرداخت با من کارت، صدقه پیامکی، شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ *، نرم افزار‌های مختلف نیکوکاری ودرگاه‌های پرداخت بانکی است.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه در ۹ ماهه امسال مردم خراسان رضوی بیش از ۱۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان صدقات خود را با استفاده از شیوه‌های واریز سنتی به صندوق‌های صدقات، پرداخت حضوری و استفاده از شیوه‌های الکترونیکی اقدام کرده اند گفت: نیکوکاران با استفاده از شیوه‌های الکترونیکی ۲۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان را به کمیته امداد خراسان رضوی پرداخت کرده اند.
دانشور به رشد ۱۲۳ درصدی میزان پرداخت صدقه الکترونیکی در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: صدقه جمع آوری شده در ۹ ماهه سال گذشته ۱۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود.   انتهای پیام//ف.ح   افزایش آمار پرداخت صدقه الکترونیکی در خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاع گفت: با توجه به تعطیلی ۹ سال حج عمره، مقرر بود طی سال گذشته زائران به حج عمره مفرده مشرف شوند که با توجه به مشکلات پیش آمده این اقدام صورت نپذیرفت که با رایزنی‌های سازمان حج و زیارت کشور مقرر شد که حدود پنج هزار زائری که سال گذشته ثبت نام کردند و موفق به اعزام نشدند به ترتیب واریز وجه و ثبت نامی که انجام شده است در بازه زمانی سوم تا سیزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به مکه مکرمه اعزام شوند.

وی ادامه داد: حدود هفت درصد زائران حج عمره مفرده در کشور معادل ۳۴۰ زائر سهم خراسان رضوی است که این زائران در قالب چهار کاروان ۸۵ نفره به مکه مکرمه اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ۲ گروه از کاروان زائران حج عمره مفرده از استان خراسان رضوی امروز سوم اردیبهشت ماه و ۲ کاروان دیگر ۱۳ اردیبهشت ماه امسال به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

شجاع افزود: پس از اعزام این کاروان‌ها ثبت نام و اعزام زائران به حج عمره مفرده تعطیل خواهد شد و پس از ماه‌های محرم و صفر برای حج عمره مفرده جدید در صورتی که برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد فراخوان و ثبت نام داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • ۲۰ اردیبهشت، آخرین مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه