Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@22:13:18 GMT

ست لباس اسپرت دخترانه با کتانی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۸۱۳۶

ست لباس اسپرت دخترانه با کتانی

پوشیدن لباس‌های اسپرت و داشتن تیپ و استایل اسپرت بین دختر خانم‌های جوان بسیار محبوب است، اما چطور میتوان تیپ اسپرت شیکی داشت؟ چه لباس‌هایی را با هم ست کنیم؟ چه رنگ لباس‌هایی با هم ست میشوند؟ در این بخش ۱۰ ست پیشنهادی جذاب برای دختران اسپرت پوش داریم که استایل دخترانه و مد روزی به شما میدهند.

اکثر دخترخانم‌ها عاشق پوشیدن بلوز‌های ساده هستند و برای ست کردن آن‌ها دنبال ایده می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اینکه با بلوز‌های ساده ست لباس اسپرت بسازید باید این را بدانید که وقتی بلوزتان ساده است باید بقیه اجزای استایل تان نیز ساده باشند.
 
در تمام این ست‌ها چیزی که ثابت است کتانی است، اصلا میتوان گفت: تیپ اسپرت بدون کتانی کامل نیست. کتانی‌های قرمز، سفید و مشکی جزو پرطرفدارترین کتانی‌ها بین دختران هستند که به راحتی با هر چیزی ست میشوند.



داشتن برخی لباس‌ها برای هر خانمی ضروری است، یکی از این لباس‌ها تیشرت سفید است که میتوان کلی استایل‌های جذاب با آن ساخت. همراه کردن شلوار جین با تیشرت سفید یک ست فوق العاده را میسازد که با کتانی تکمیل میشود.             منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک استایل اسپرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • استایل بهاره خود را با کفش‌ زنانه مناسب تکمیل کنید
  • حجاب استایل‌ها، اغتشاشاگران فرهنگی!