Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اعطا در صد و نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در توضیح لایحه اخذ عوارض تامین پارکینگ‌های تعهدی اظهار کرد: طی سال های ۸۸ تا ۹۲ بر اساس مصوبه شورای شهر تهران تعداد ۶۲۸۵ واحد پارکینگ تعهدی با هر تعداد واحد در ساختمان‌های مسکونی و بین یک تا ٣٠ واحد در ساختمان های تجاری در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه تا امروز۴۰۳۶ واحد پارکینگ تعهدی تعیین و تکلیف و منجر به صدور پایان کار شده است، گفت: در حال حاضر دو هزار و ۲۴۹ واحد پارکینگ در ۶٣۴ پلاک ثبتی باقی مانده که بر اساس این مصوبه به شهرداری اجازه داده می‌شود با اخذ عوارض پارکینگ های تعهدی پایان کار را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: مهلت قانونی مصوبه پایان یافته و در حال حاضر بلاتکلیفی در این زمینه وجود دارد در حالی که تعداد این پارکینگ ها به تصویب شورای شهر رسیده و مهمور به مهر شورای اسلامی شهر تهران است بر همین اساس اجازه داده می‌شود تا هر چه سریعتر این پرونده ها تعیین و تکلیف شود و باز نمانند.

اعطا تاکید کرد: کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با کلیات این لایحه موافق است.

در ادامه این جلسه برخی از اعضای شورای شهر تهران نظرات موافق و مخالف خود را اعلام کردند و در نهایت کلیات لایحه با ۱۷ رای موافق به تصویب رسید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر لایحه شورای شهر تهران شهرداری هیئت رئیسه شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران معماری اعضای شورای جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر تهران عضو هیئت رئیسه معماری علی اعطا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با محوریت کمیسیون رفع تداخلات و تعیین تکلیف اراضی ملی داخل در محدوده حریم و محدوده شهر‌ها بعدازظهر روز یکشنبه در سالن جلسات دادگستری استان با حضور اعضای جلسه برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این جلسه گفت:اراضی ملی در محدوده شهری در تصرف برخی افراد هستند که می‌بایست در کمیسیون رفع تداخلات وفق قوانین تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: اولویت کار رفع مشکلات مردم در این کمیسیونهاست و می‌بایست اراضی به صورت دقیق در این کمیسیون‌ها بررسی و وفق قانون در خصوص آن‌ها اتخاذ تصمیم شود.

عتباتی تاکید کرد: صدور اسناد تک برگی برای اراضی موجب رضایتمندی مردم می‌شود و یقینا مردم زمانیکه املاک و اراضی آن‌ها سند دار شود و از مزایای آن بهره‌مند شوند راضی خواهند بود لذا باید اولویت کاری تعیین تکلیف پلاک‌های مورد اختلاف باشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه در ۳سال اخیر بالغ بر ۷۵ درصد از پلاک‌های اراضی زراعی در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده است گفت: فعالیت موثر و مستمر کمیسیون رفع تداخلات در سال‌های اخیر بسیار خوب و نتیجه بخش بوده و باید همچنان تداوم پیدا کند.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه ضمن تشکر از اعضای کمیسیون رفع تداخلات در حل مشکلات مردم با برخی دستگاه‌های اداری گفت: نتایج خوبی در ماه‌های اخیر در کمیسیون‌های رفع تداخلات استان رقم خورده است و از ۴۰۱ پلاک تعداد ۲۳۷ پلاک تعیین تکلیف شده و ۱۶۴پلاک هم وفق قوانین در حال اقدام است.

در پایان جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

دیگر خبرها

  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • بلاتکلیفی بیست ساله برای ساخت و ساز
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تا دو هفته آینده
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی تهران به کجا رسید؟ | توضیحات سرپرست تاکسیرانی درباره آخرین وضعیت تاکسی
  • تصویب کلیات حفظ حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان؛ تکلیف «معلم بلاگرها» مشخص شد
  • تداخلات چهار پلاک ثبتی در اراضی کشاورزی قم رفع شد