Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: جامعه محوری مهمترین سرفصل موفقیت آمیز فعالیت پلیس در استان مرکزی است. ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار کیومرث عزیزی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به تلاش پلیس برای برنامه‌های جامعه‌محور اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های جامعه مردمسالار در حوزه امنیت و انتظام بخشی حرکت به سوی پلیس جامعه‌محور راست که در این راستا نیروی انتظامی تلاش داشته تا موضوعات حوزه نظم و امنیت را به شکل خلاقانه و ابتکاری با مشارکت مردم در راستای توسعه و افزایش اعتماد و فرهنگ پیشگیرانه در جامعه حل کرده و به پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ساختار سازمانی و سبک های مدیریتی جامعه محور ناجا ادامه داد: موفقیت راهبرد پلیس جامعه محور در گرو اتخاذ ساختاری اثربخش و سبک مدیریتی متناسب به آن است که در ارتقاء این رویکرد همواره در قرارگاه های مختلف، سعی بر رفع کاستی و نارسایی ها و تقویت نقاط قوت در توسعه خدمات به شهروندان پیگیری می شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه سخنان با بیان گزیده ای از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اقتدار ناجا تصریح کرد: ایشان در کلام شان خطاب به مسئولان ناجا بیان داشتند که باید به نحوی عمل کنید که برداشت مردم از نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر، عادل و هوشیار باشد.

وی با اشاره به اهمیت نوع ماموریت های نیروی انتظامی در کلام رهبری تصریح کرد: فرمانده کل قوا در این دیدار لازمه رسیدن نیروی انتظامی به جایگاهی در تراز انقلاب و نظام اسلامی را پیشرفت بدون توقف خواندند و افزودند: بخش های مختلف نیروی انتظامی از جمله کلانتری‌ها، پاسگاه ها و گشت‌های انتظامی در پیش چشم مردم قرار دارد، و قضاوت درباره عملکرد نیروی انتظامی به مجموعه نیروهای مسلح و نظام اسلامی تعمیم پیدا می‌کند.

سردار عزیزی در پایان خط مشی ناجا در انجام ماموریت ها را فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یاد کرد و بر هم افزایی و انسجام کارکنان انتظامی شهرستان اراک در پیشبرد صحیح امور تاکید کرد.

وظیفه امروز مسئولان تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی است

فرمانده انتظامی استان مرکزی به موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی و در پیش بودن دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: دهه فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی است که موفق شد با هدایت بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی و با استفاده از تعالیم ارزنده دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد طاغوت ستمشاهی فصلی نوین در حیات و دفتر سیاسی و اجتماعی و فرهنگی کشور گشوده و دین اسلام ناب محمدی و مکارم اخلاقی را زنده کنند.

وی افزود: امسال درحالی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که انوار الهام بخش انقلاب اسلامی ما سراسر منطقه، جهان اسلام و فراتر از آن را در بر گرفته و سبب هوشایری و بیداری ملل آزادی خواه و مسلمان در کشورهای مختلف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک منصوب شد+ سوابقشبکه فرهیختگان نیروی انتظامی در خراسان جنوبی راه‌اندازی شدجانشین فرمانده ناجا: نیروی انتظامی تامین امنیت محلات را با مشارکت بسیج اجرا می‌کند

عزیزی بیان کرد: رمز موفقیت و سربلندی ملت ما در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه، اتحاد، وحدت، انسجام و مقاومت ملی و حضور بابصیرت دقیق و  به موقع در عرصه‌های دفاع از انقلاب است.

مردمی شدن امنیت در کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

فرمانده انتظامی استان مرکزی بر ضرورت تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: تشریح دستاورد‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی انقلاب اسلامی از ضرورت‌های غیرقابل پشم‌پوشی امروز به ویژه برای نسل جوان و نوجوان انقلاب است که می‌طلبد مورد توجه ویژه ادارات، سازمان‌ها، نخبگان و شخصیت‌های مرجع باشد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در حوزه نظم و امنیت اجتماعی با در نظرگرفتن تبیین مولفه‌های مشارکت آگاهانه و واقعی مردم در این حوزه موفقیت‌ها و دستاوردهای چشمگیری داشته است به طوری که در دوران انقلاب اسلامی با گسترش تفسیر واقعی و درست مشارکت عمومی و راه یابی در عرصه‌های مختلف زندگی، امروزه تاثیر آگاهانه و درست مردم در تعیین سرنوشت خود را شاهد هستیم که در این راستا امروزه این مهم در راهبردهای نیروی انتظامی در ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی نیز تجلی یافته است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که مشارکت عمومی و همراهی مردمی، ماهیت و تاثیرات فرهنگی و اجتماعی فراوانی دارد، با اتکا به شاخصه‌های مردم مداری در جامعه قطعا می‌توانیم در توسعه و تحقق چشم اندازهای مطلوب به بهترین نحو برنامه‌ریزی داشت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: نتایج حاصل شده از نهادینه شدن اندیشه ‌اجتماعی در اقدامات ناجا در دوران انقلاب اسلامی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه نظم و امنیت بوده است.

عزیزی اضافه کرد: : پلیس جامعه محور، مردم سالاری عملی است و فلسفه ای مبتنی بر جامعه است که می خواهد مسائل مرتبط با حوزه نظم و امنیت به صورت خلاق و ابتکاری با مشارکت شهروندان حل شده و در این مقوله بر افزایش اعتماد و ممانعتی جرم قبل از وقوع آن تاکید دارد.

انتهای پیام/ن

R41371/P/S6,73/CT11