Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پسرجوانی که روز گذشته در حادثه متروی سعدی تهران به شدت آسیب دیده بود دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، مهدی رسولی جوان ۳۴ ساله‌ای دیروز در حادثه ایستگاه مترو سعدی به شدت آسیب دیده بود دچار مرگ مغزی شده و اعضای بدنش به زودی اهدا خواهد شد .

به گزارش پلیس پیشگیری پایتخت ساعت ۱۷:۴۵ روز گذشته پس از اینکه مرد ۲۵ ساله‌ای که بر اثر استعمال مواد مخدر دچار توهم بود در ایستگاه مترو سعدی خود را جلوی قطار انداخت مهدی رسولی که به جوان فداکار ملقب شد بی درنگ برای نجات او به داخل ریل پرید، اما قطار با او برخورد کرد

بر اساس این گزارش، این جوان که هنرمند طراح است دچار مرگ مغزی شده و با رضایت خانواده وی اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه پلیس مواد مخدر قطار هنر اخبار حوادث حادثه تهران آسیب مرگ مغزی فداکاری عکس فیلم تصاویر دختر مرد ساعت مدرسه تجاوز پسر جوان ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله مفقود شدن فرزندشان را گزارش دادند.

وی بیان داشت: خانواده این جوان اعلام کردند که این جوان با مادر و برادرش در تماس تلفنی اعلام کرده که حالش خوب نیست و عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی آغاز شد.

رستمی افزود: متأسفانه جسد این جوان در بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ هنوز مشخص نیست.

کد خبر 6081044

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای بانوی بجنوردی به چهار بیمار نیازمند
  • نجات جان چند نفر با اهدا عضو در بابل
  • اهدای اعضای بانوی بجنوردی به ۴ بیمار نیازمند
  • اعضای بدن بیمار مرگ مغزی به ۳ بیمار نیازمند عضو اهدا شد
  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • شنا در سیلاب جان ۲ جوان جاسکی را گرفت
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال