Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@03:50:03 GMT

آغاز مسابقات قرآنی دانش‌آموزان در دیواندره

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۹۶۲۱

آغاز مسابقات قرآنی دانش‌آموزان در دیواندره

به گزارش ایکنا از کردستان، در راستای شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان در حوزه قرآن و عترت و همزمان با سراسر استان، مسابقات قرآنی سطح شهرستان صبح امروز، هفتم بهمن ماه با حضور دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی در آموزش و پرورش دیواندره آغاز شد.
عبدی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان دیواندره در مراسم آغاز مسابقات قرآنی اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآنی در سه سطح ابتدایی، متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این دوره از مسابقات قرآنی از ششم بهمن ماه آغاز و تا 16 بهمن ماه ادامه دارد و برگزیدگان این مرحله از امزون به مرحله استانی راه خواهند یافت.
مدیرآموزش وپرورش دیواندره عنوان کرد: این دوره از رقابت های قرانی در رشته های قرائت، حفظ، تفسیر، مفاهیم،احکام، نهج البلاغه صحیفه سجادیه و اذان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اسقبال دانش‌آموزان از مسابقات قرآنی یادآور شد: برگزاری رقابت‌های قرآنی می‌تواند انگیزه دانش‌آموزان را برای انس و الفت بیشتر با قرآن فراهم کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی مسابقات قرآن دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • اردوی هلال احمر کشور در زنجان آغاز شد
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس