Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@22:29:56 GMT

در نگارش سریال عاشقانه محدودیت داریم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۰۴۶۶

در نگارش سریال عاشقانه محدودیت داریم

به گزارش جهان نيوز، بابک کایدان نویسنده سریال «دل» که این روزها پیش تولید آن در حال انجام است درباره این سریال گفت: «دل» که منوچهر هادی کارگردانی آن را برعهده دارد در میان فیلمنامه هایی که تاکنون نوشته ام کار سخت، بزرگ و متفاوتی است.  

وی ادامه داد: این سریال یک ملودرام خانوادگی و اجتماعی است که بیشتر در تهران تصویربرداری می شود و لوکیشن هایی هم در خارج از تهران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کایدان درباره متن فیلمنامه «دل» و پایان نگارش آن اظهار کرد: من نگارش سریال «دل» را از شهریور سال گذشته شروع کرده و به همراه برادرم میثم کایدان می نوشتیم که تا اردیبهشت سال ۹۷ حدود ۱۸ قسمت از آن آماده شد. این پروژه چند ماه پیش وارد پیش تولید شده بود که به دلیل تغییر سرمایه گذار متوقف شد و به تبع آن در کار نگارش «دل» وقفه ای به وجود آمد.

وی که این روزها نگارش «مانکن» را بر عهده دارد و این سریال هم به کارگردانی حسین سهیلی زاده در مرحله پیش تولید است، اضافه کرد: من هیچ گاه متن ۲ سریال را با هم ننوشته ام و مدتی که در کار تولید «دل» وقفه به وجود آمد مشغول نگارش «مانکن» شدم. فیلمنامه «مانکن» را هم تا حدی جلو بردیم تا اینکه دوباره شرایط ساخت «دل» فراهم شد و تهیه کننده و سرمایه گذار جدید به سریال «دل» پیوست بنابراین اینکه هر ۲ کار همزمان با هم کلید می خورند به این معنا نیست که هر ۲ را با هم نوشته ام.
این نویسنده درباره تفاوت های قصه «دل» و «مانکن» توضیح داد: «مانکن» هم مثل «دل» یک ملودرام عاشقانه است اما بین این ۲ تفاوت زیادی وجود دارد.

وی درباره عاشقانه های تکراری در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: متاسفانه ما در ایران تنوع ژانر نداریم و ناخودگاه به سمت ملودرام و یا کمدی حرکت می کنیم. در ملودرام هم به دلیل محدودیت های موضوعی و گیرایی سوژه های عاشقانه به سمت گونه های متفاوت ملودرام نمی توانیم برویم.  

نویسنده «دلدادگان» در پایان گفت: من سعی کردم ۲ قصه عاشقانه متفاوت را به نگارش درآورم که سریال «مانکن» را با در نظر گرفتن آسیب های اجتماعی، اقتصادی و بی عدالتی های اقتصادی و «دل» را در بستر یک عاشقانه اجتماعی نوشته ام.

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصویر علی شادمان در یک سریال جدید

آفتاب‌‌نیوز :

سریال بلیط یک طرفه با کارگردانی پوریا حیدری اوره، یک اثر پلیسی معمایی جدید است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شده است. بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از این سریال، بخش‌های زیادی از آن در ترکیه اتفاق می‌افتد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه
  • (ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • تولید برق از داستان های غمبار عاشقانه/ تابوی تخریب تصاویر افراد زنده در چین (فیلم)
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • نخستین تصویر علی شادمان در یک سریال جدید
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران
  • هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود
  • ببینید | گریه‌های ماهور الوند از دیدن سکانسی عاشقانه با بازی زانیار خسروی