Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@15:14:27 GMT

ابراز تاسف بازیگر زن از بازی در سریال «ستایش ۳»

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۰۵۴۱

ساعت24-صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت می‌گوید: واقعیت امر در فصل دوم «ستایش» قرار بود شخصیت من حضور پیدا کند و در فصل سوم به یکی از شخصیت‌های اصلی مبدل شود اما با رفتن برخی بازیگران و تغییراتی که پیش آمد نقش من در حدی کاهش پیدا کرد که نبودنم بهتر از بودن بود.

 صفا آقاجانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول هیچ پروژه‌ای نیستم و به تازگی از فیلمبرداری دو سریال را پشت سر گذاشته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلاً برای استراحت به قشم آمده‌ام تا خستگی ماه‌ها فیلمبرداری را پشت سر بگذارم.

او درباره حضورش در فصل سوم سریال ستایش افزود: باید بگویم که متاسفانه در ستایش ۳ به ایفای نقش می پردازم. این تاسف را به این دلیل می‌خورم که اگر تعهد و اخلاق ایجاب نمی‌کرد به هیچ وجه در این سریال بازی نمی‌کردم.

او دلیل ناراحتی خود از بازی در سریال ستایش را اینگونه توصیف کرد: واقعیت امر در فصل دوم ستایش قرار بود شخصیت من حضور پیدا کند و در فصل سوم به یکی از شخصیت‌های اصلی مبدل شود اما با رفتن برخی بازیگران و تغییراتی که پیش آمد نقش من در حدی کاهش پیدا کرد که نبودنم بهتر از بودن بود. بازی در این سریال را تنها به این دلیل قبول کردم که اخلاق حکم می کرد کنار پروژه بمانم و ادامه آن شخصیت را هرچند ناچیز بازی کنم.

بازیگر فیلم آبنبات چوبی درباره کم کاری خود در عرصه سینما اضافه کرد: بعد از آبنبات چوبی متاسفانه هیچ کاری را در سینما نداشتم. فکر می‌کنم سینمای ایران تبدیل به خاله بازی شده و من طبیعتاً در این بازی نیستم و اگر نه چندین کار را روی پرده داشتم.

وی در همین رابطه ادامه داد: در سینمای امروز اگر نقشی نوشته می‌شود حاضرند بازیگران خارجی و بازیگرانی که خارج از ایران زندگی می کند را برای ایفای نقش می‌آورند اما آن را به بازیگران ایرانی نمی‌دهند. نمیدانم اما آیا واقعاً بازیگران توانمندی در کشور نداریم که کارگردانان به دنبال بازیگران غیر ایرانی می روند.

بازیگر فیلم دو عروس با اشاره به تاثیر فضای مجازی در انتخاب بازیگر تصریح کرد: این روزها فعالیت در فضای مجازی و داشتن فالوور زیاد در فضای مجازی به یکی از ملاک‌های اصلی انتخاب بازیگر مبدل شده است. این وضعیت در حدی پیش رفته که بسیاری از بازیگران فالوور غیرواقعی می خرند تا بتوانند نقشی در سینما داشته باشند.

آقاجانی وضعیت روز سینما را ناامید کننده خواند و خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم نه تنها برای من بلکه برای سینمای ما اتفاق متفاوتی در آینده بیفتد زیرا سرمایه‌های مشکوک در سینما همچنان در جریان است و بازیگران از طریق روابط مشکوک انتخاب می‌شوند. متاسفانه این مشکلات به شدت در حال افزایش است و هیچکس هم برای حل آن فکری نکرده است. به همین دلیل امیدی به سینما نیست.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یک تیم هندبال است که با پا بازی می کند. دقت حرکت دادن توپ به حدی است که می توان گفت انگار آن را با دست پاس می دهند. آنها مانند تیم های هندبال خوب، بازی ها را با حوصله پیش می برند تا زمانی که گزینه و فرصت گلزنی درست ظاهر شود. سیتی به هر بازی سرعت مورد نیازش را می دهد. 

آنها گزینه های زیادی نیز در حمله دارند و بازی را تقریباً به میل خود با گریلیش، دی بروینه، برناردو سیلوا، فودن و... اداره می کنند. گواردیولا توانسته ارلینگ هالند را در بازی هایی مانند دیشب برابر رئال، یک گزینه هدف قرار دهد اما در عین حال او حتی مرجع حملات تیمش نبود. 

هالند تقریباً یک مهاجم معمولی در شبکه تو در توی سیتی بود. ستاره نروژی، گاهی اوقات، مجبور است حوصله کرده و تماشا کند که توپ از یک طرف به طرف دیگر می رود بدون اینکه کسی فکر کند باید او را نیز در جریان بازی قرار دهد.

رئال مادرید دیشب مجبور شد با همه اینها روبرو شود، آتشفشانی غیرقابل کنترل که تقریباً غیرممکن است که دهانه را بپوشانیم تا گدازه هایش خارج نشود.

رئال ولی برای دقایق زیادی به این هدف دست یافت. در نیمه اول، آنچلوتی به گواردیولا شوکی زودهنگام داد. دروازه سیتی توسط رودریگو شکار شد و سیتی آنقدر حمله کرد تا اینکه در دقیقه 76 توسط کوین دی بروینه به  گل تساوی رسید. همین گل برای بردن بازی به وقت اضافه کافی بود.

بازیکنان رئال مادرید نیم ساعت پایانی را طوری بازی کردند، انگار اروگوئه‌ای‌های فیلم "انجمن برف (Society of the Snow)"، گرفتار شده در کوه های آند، هستند. آنها مثل قهرمانان فیلم، در بدنه هواپیما نشستند و منتظر گروه نجات ماندند. ناجی رئال، ضیافت پنالتی ها بود.

بردن هندبالیست های سیتی به ضربات پنالتی از قبل برای رئال یک پیروزی کوچک بود چرا که سیتیزن ها امروز تیمی هستند که بهترین فوتبال جهان را بازی می کنند اما وقتی رئال مادرید جلوی شماست، هیچ چیز حتی بهترین بودن در دنیا هم کافی نیست. 

بهترین بازیکن با دستانش ولی آندری لونین بود. قهرمان مسابقه‌ای که می توانست یک قتل عام باشد ولی برای رئال باشکوه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی