Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور سرپرست فدراسیون جودو گفت: کسانی که عنوان کردند که رابطه من و عمادی خراب شده است، احتمالا به دنبال شیطنت بودند یا از عدم شناخت این مسائل را مطرح کردند. ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

محمد درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شایعات تغییر کادرفنی تیم ملی جودو اظهار داشت: فکر می‌کنم سوءتفاهماتی وجود داشت و مسائلی نیز وجود دارد و عده‌ای نیز سعی کردند از این فرصت استفاده و جودو را به حاشیه ببرند، اما خوشبختانه با تدابیری که وزارت ورزش و عمادی سرپرست فدراسیون جودو نشان دادند و همچنین مشارکت ما به عنوان عناصر دست دوم این مسائل جمع شد و دیگر این مسائل را نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اگر مطلبی نیز از این به بعد وجود داشته باشد مجاری قانونی خود را طی خواهد کرد و از طریق این مجاری به نتیجه خواهد رسید. فکر می‌کنم برای همه روشن شد که عده‌ای با شیطنت و حرف بردن و حرف آوردن و همچنین قیافه دلسوز گرفتن به دنبال آلوده کردن فضا بودند، اما فکر می‌کنم با وحدت رویه‌ای که پیش آمد دیگر از این مسائل نداشته باشیم.

مشاور سرپرست فدراسیون جودو در خصوص اینکه منصوری به همراه دو نماینده جودو ایران به گرنداسلم پاریس اعزام خواهد شد، گفت: در حال کارهای این سفر هستیم و امروز(یکشنبه) نیز جلسه‌ای در این خصوص خواهیم داشت تا تصمیم گیری کنیم. در این جلسه در این خصوص نیز تصمیم خواهیم گرفت تا کار انجام شود.

درخشان در خصوص سرنوشت مربیان خارجی تیم‌های ملی جودو عنوان کرد: تمام تلاش ما حفظ آندره است. در این خصوص نیز عده‌ای عنوان کردند که آندره مربی درجه دوم است و این در حالی است که او سرمربی تیم ملی جودو ازبکستان در المپیک‌های مختلف بوده است و کسانی را که رهبری کرده است به مدال المپیک رسیدند. آندره به عنوان مربی در ابعاد المپیک و جهانی حرف داشته است و به دنبال این هستیم تا قرارداد او را تا المپیک 2020 تمدید کنیم.

وی در خصوص شایعاتی که مبنی بر اختلاف او و عمادی مطرح شده است، گفت: کسانی که عنوان کردند که رابطه من و عمادی خراب شده است، احتمالا به دنبال شیطنت بودند یا از عدم شناخت این مسائل را مطرح کردند. عمادی حدود 20 سال است که مانند برادر من است.

رئیس سابق فدراسیون جودو خاطر نشان کرد: اگر رئیس فدراسیون می‌ماندم ایشان به عنوان نایب رئیس فدراسیون انتخاب می‌شدند و بعد از استعفا نیز من به عنوان نایب رئیس مدتی در کنار ایشان بودم و در حال حاضر نیز مشاور او هستم. خود این‌ها نشان می‌دهد که این حرف صحت ندارد. عمادی در مدت کوتاه حضور در فدراسیون، خدمات بسیار زیادی را به جودو انجام دادم است. من بیشتر یک آدم تکنیکال و فنی هستیم و در روابط بین‌الملل وارتباط با فدراسیون جهانی جودو حضور و مهارت داشتم، اما عمادی  کارهای بسیار خوبی را انجام داده است و به عنوان عضوی از این خانواده به خاطر تمامی این کارها به خصوص در بحث زیر ساخت‌ها از ایشان تشکر می‌کنم.

درخشان ادامه داد: بر طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با زحمات شبانه روزی عمادی بحث بازسازی کبکانیان در حال انجام است. من شاهد بودم عمادی حتی روز‌های جمعه نیز در سالن کبکانیان حاضر می‌شود تا کارها انجام شود. باید به خاطرهمت، پشتکار، تلاش و زحمات عمادی به او تبریک گفت و مطمئن باشید هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد و اگر از جودو برویم نیز اختلافی نخواهیم داشت. من و عمادی خیلی بیشتر از این حرف‌ها با هم رفیق و برادر هستیم، اما عده‌ای قصد شیطنت دارند. در حال حاضر نیز افتخار می‌کنم به عنوان مشاور در خدمت عمادی هستم.

آندره تنها گزینه مسئولان فدراسیون جودو برای تداوم همکاری/ پرونده نلیا و مربیان کره شمالی بسته می‌شود

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جودو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جودو جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد

یکی از بحث‌های داغ پیرامون باشگاه پرسپولیس داستان تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم است. بیشتر از ۱۰ بازیکن این تیم که اکثرا هم جزو ستاره‌های تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند، در پایان همین فصل بازیکن آزاد خواهند شد. با این حال تا حالا تماسی برای تمدید قرارداد با این نفرات گرفته نشده و تکلیف این بازیکنان برای فصل بعد مشخص نیست. اوسمار سرمربی موفق پرسپولیس که این تیم را متحول کرده و نتایج خوبی هم گرفته هم در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس از این مربی برنامه گرفته و مذاکرات ابتدایی را با او برای تمدید قرارداد انجام داده است. خود اوسمار هم به ماندن در پرسپولیس علاقه دارد ولی فعلا تمرکزش را روی بازی حساس باقی مانده تیمش گذاشته است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه در ابتدا می‌خواهند قرارداد اوسمار را تمدید کنند و سپس به سراغ مذاکره برای تمدید قرارداد با ستاره‌های تیمشان بروند. باشگاه پرسپولیس می‌خواهد بعد از تمدید قرارداد با اوسمار و مشخص شدن تکلیف نیمکت این تیم برای فصل آینده، با بازیکنان مدنظر اوسمار تمدید کند و در واقع بر اساس برنامه سرمربی برزیلی تیمش را برای سال آینده ببندد.

منبع: خبر ورزشی

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!