Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@08:15:42 GMT

اولمرت: دوران نتانیاهو به سر آمده است

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۱۰۱۲

به گزارش فارس، «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی می‌گوید با توجه به تحقیقات قضایی در مورد فساد مالی علیه نخست‌وزیر کنونی این رژیم، بعید است «بنیامین نتانیاهو» در انتخابات سال آینده بار دیگر در این سمت باقی بماند.

به نوشته پایگاه «عاروتص شوع»، اولمرت که با پایگاه «کان ۱۱» صحبت می‌کرد، گفت: «فکر می‌کنم دوران حضور نتانیاهو در قدرت به سر آمده و او نخست‌وزیر بعدی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از سمتش برای ارتکاب جرایم بسیار جدی سوء استفاده کرده است.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حال حاضر درگیر چند پرونده فساد مالی است. گفته می‌شود وکلای وی دادستانی رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار داده‌اند تا اعلام اتهامات رسمی علیه نتانیاهو به بعد از انتخابات موکول شود.

اولمرت در بخش دیگری از این مصاحبه با اعلام رسمی حملات رژیم صهیونیستی به سوریه به بهانه مقابله با ایران هم اشاره کرد و گفت تصمیم نتانیاهو برای پایان دادن به سیاست دیرینه ایجاد ابهام در مورد این حملات، نادرست و تحریک‌آمیز است.

وی گفت: «نمی‌شود کشوری مانند ایران را تحریک کنیم و فکر کنیم که آن‌ها پاسخی نمی‌دهند. آن‌ها می‌دانند که بعد از این [اقدام] تحریک‌آمیز نمی‌شود از خود خویشتنداری نشان دهند، به همین دلیل سمت پاسخ دادن گرایش پیدا می‌کنند.»

اولمرت افزود: «حمله به مواضع ایران در سوریه باید تا زمانی صورت گیرد که بتواند از تثبیت حضور نظامی آن‌ها در سوریه جلوگیری کند. [اما] صحبت کردن تحریک‌آمیز و نامناسب، اقدامی غیرضروری است، نه نشاندهنده جدیت.»

نتانیاهو دو هفته پیش بر خلاف سیاست معمول رژیم صهیونیستی که از پذیرش مسئولیت حملات به سوریه خودداری می‌کند، رسما اعلام کرد که این رژیم بارها سوریه را هدف قرار داده و در آینده نیز به این روند ادامه می‌دهد. بسیاری از کارشناسان در فلسطین اشغالی این تغییر رویه را به عنوان تلاش نتانیاهو برای ترسیم تصویری مقتدر از خود و جلب رأی در انتخابات پیش رو تفسیر کرده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از وزرای کابینه نتانیاهو استعفا داد

یکی از وزیران کابینه جنگ رژیم اسرائیل طی بیانیه‌ای، استعفای خود را اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گیدون صعر، یکی از وزیران کابینه جنگ رژیم اسرائیل دوشنبه شب طی بیانیه‌ای، استعفای خود را اعلام کرد.

ساعاتی پیش روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نوشت که پیش بینی می‌شود  گیدون صعر امشب رسما استعفای خود را از کابینه نتانیاهو اعلام کند.

صعر رئیس حزب امید رژیم اسرائیل است و طی هفته‌های اخیر با سایر وزرا بر سر مسائلی از جمله مدیریت جنگ و عضویت در کابینه جنگی به اختلاف  رسیده بود.

وزیر کابینه اضطراری اسرائیل که اخیراً از ائتلاف با بنی گانتز خارج شده، تهدید کرد اگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ورود او به کابینه جنگی موافقت نکند، از کابینه اضطراری استعفا خواهد داد. بنی گانتز، در ماه اکتبر شرط کرد که مدیریت جنگ توسط کابینه 3 نفره جنگی انجام شود و هیچ فرد جدیدی وارد این کابینه نشود.

خود صعر نیز مقبولیت نداشت و ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو نیز تهدید کرده بود که در صورت اضافه شدن صعر به ترکیب کابینه جنگی، او نیز باید به این ترکیب اضافه شود، در غیر این صورت از حضور در کابینه نتانیاهو استعفا خواهد داد.

آتش طوفان الاقصی جو بایدن و کابینه‌اش را خواهد سوزاند

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم/اسموتریچ: تسلیم نمی‌شویم
  • رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده است
  • یکی از وزرای کابینه نتانیاهو استعفا داد
  • حماس: اصرار نتانیاهو برای حمله به رفح چالشی وقیحانه علیه جامعه جهانی است