Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت قصد دارد تغییرات جالبی در پرطرفدارترین سرویس ارتباط صوتی و تصویری خود ایجاد کند تا کاربران  بتوانند با استفاده از اسکایپ جدید بیش از گذشته با دوستان خود در ارتباط باشند و از ویژگی‌های برتر آن لذت ببرند.

بسیاری از امکانات اسکایپ در نسخه جدید آن بهبود یافته است ولی آن چه بیش از هر چیز مهم است و توجه علاقه‌مندان زیادی را نیز به خود جلب کرده، سرویس پیامک - SMS اسکایپ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای استفاده از سرویس اسکایپ جدید مایکروسافت باید هر دو کاربر که قصد ارتباط صوتی یا تصویری با یکدیگر را دارند، از نسخه بروز رسانی شده اسکایپ استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که مایکروسافت به اسکایپ جدید اضافه کرده، توانایی به اشتراک گذاشتن فایل‌های مختلف یک یا چند کاربر با کاربران دیگر در محلی به نام OneDrive است. در واقع کاربران اسکایپ جدید با استفاده از این ویژگی اسکایپ و با کلیک روی گزینه + حتی در هنگام مکالمه نیز می‌توانند به طور مستقیم به فایل‌های به اشتراک گذاشته شده، دسترسی پیدا کنند.

برخی از قسمت‌های پنل تماس نیز در محیط درونی برنامه تغییر کرده  و این امکان برای کاربران فراهم شده که لیستی خاص از مخاطبانی که بیشترین ارتباط را با آن‌ها دارند، تشکیل دهند. حلقه نزدیک دوستان نیز برای ارتباط راحت‌تر و سریع‌تر در سرویس ارتباط صوتی و تصویری پرطرفدار مایکروسافت اضافه شده تا کاربران دیگر، برای ارتباط با دوستان صمیمی خود نیازی به جستجو میان مخاطبان نداشته باشند.

همچنین اسکایپ جدید به گزینه‌هایی برای تماس سریع، تکرار تماس، آخرین گفتگو‌ها و حتی تغییر وضیعت تعریف شده کاربر برای اپلیکیشن، مجهز شده است. هنگامی که کاربر از طریق WiFi به شبکه اینترنت وصل می‌شود، می‌تواند با ورود به قسمت تنظیمات برنامه، گزینه مربوط به دانلود‌های خودکار عکس و فیلم را فعال و یا غیرفعال کند.

تنها نکته حائز اهمیتی که کاربران اپلیکیشن اسکایپ باید به آن توجه کنند، این است که قابلیت پیامک - SMS اسکایپ در حال حاضر تنها در ایالات متحده آمریکا در دسترس است و برخی دیگر از ویژگی‌های جدید این برنامه ارتباطی نیز تنها برای سیستم‌عامل اندروید ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اسکایپ قابلیت تراکنش مالی را برای سیستم عامل ویندوز 10 ارائه داد +تصویر

انتهای پیام/

اسکایپ جدید ویژگی‌هایی برتر را در اختیار کابران قرار می‌دهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی با آیه‌ها؛ ویژگی کافران

به گزارش خبرنگار مهر، در سوال روز شانزدهم آمده است: با توجه به آیه «اذْهَبْ إِلَیٰ فِرْعَوْنَ إِنَّهُ طَغَیٰ» به کدام ویژگی کافران اشاره شده است؟

الف) ظالم بودن

ب) نافرمان بودن

ج) ثروتمند بودم

د) حریص بودن

مهلت ارسال پاسخ‌ها همه روزه از ساعت ۸ لغایت ۲۳ است و برای شرکت در پویش استانی زندگی با آیه‌ها گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۳۷ ارسال کنید.

کد خبر 6063308

دیگر خبرها

  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • زندگی با آیه‌ها؛ ویژگی کافران
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • ویژگی‌ها و قابلیت‌های پردازنده‌های جدید اینتل
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید
  • ارتباط شخصیت هر فرد با پا‌های آن
  • مزایای یک پنل پیامکی خوب چیست؟