Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@23:33:02 GMT

دستگیری«حسین ماکارانی»

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۵۲۲۴

سرهنگ رسول جهانی رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت چهار و نیم بامداد بود که ماموران حین گشت زنی‌های شبانه خود به مرد جوانی برخورد کردند که از پارکینگ خانه‌ای در این محدوده خارج شده و حین دیدن ماموران به داخل خانه باز می‌گردد.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری وارد عمل شده و با بررسی این فرد متوجه شدند که او در حال سرقت از سه خودروی پارک شده شامل دو پژو و یک دستگاه ال ۹۰، در پارکینگ همان خانه‌ای بوده که از آن خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد ادامه داد: در ادامه با دلالت متهم معروف به حسین ماکارانی که از بزهکاران معروف منطقه نازی آباد است، وی خودش صراحتا به ارتکاب سرقت معترف و مدعی شد که همان سه فقره سرقت را انجام داده است.

وی در زمینه شیوه و شگرد متهم نیز توضیح داد: حسین ماکارانی با استفاده از شاه کلید یا کارت درب‌های خانه‌ها را باز می‌کرد و وقتی وارد خانه می‌شد و با تخریب درب ماشین‌ها به سرقت لوازم صوتی و اموال داخل خودرو اقدام می‌کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پیش از این نیز به دلیل اتهاماتی از جمله سرقت و مواد مخدر بازداشت شده، اما تاکنون به زندان نرفته است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سرقت پژو خودرو مواد مخدر زندان خودرو زندان سرقت مواد مخدر حسین ماکارانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد

 هفته گذشته خبری در خصوص تخریب اموال عمومی توسط یکی از اراذل و اوباش منطقه خانی آبادنو به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن تیمی از ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند.  

در جریان تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که فردی شرور با سلاح جنگی خود به منظور قدرت نمایی اقدام به تیراندازی و تخریب چندین خودرو پارک شده در منطقه کرده و متواری شده است. در همین راستا نیز اقدامات برای دستگیری این فرد انجام و هماهنگی با مقام قضایی انجام شد.  

سرانجام روز گذشته، ماموران به مخفیگاه این فرد شرور رفته و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند. همچنین مخفیگاه این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه سلاح گرم و تعدادی سلاح سرد نیز کشف و ضبط شد.

متهم دستگیر شده نیز پس از انتقال به مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر قدرت‌نمایی اعتراف کرد. در ادامه نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • دستگیری سارق کالا در باشت