Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@16:57:30 GMT

جزئیات تیراندازی در ماهشهر

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۵۴۲۵

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری دو عامل تیراندازی به راننده خودروی حمل زباله خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده امشب از دستگیری دو عامل تیراندازی به راننده خودروی حمل زباله کمتر از پنج ساعت در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه شکاری به سمت یکی از رانندگان حمل زباله در حاشیه شهرستان ماهشهر موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس اطلاعات امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی در کمتر از پنج ساعت دو عامل تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش آن دستگیر کردند.

عباس زاده با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان دوقبضه اسلحه شکاری که با آن تیراندازی شده کشف وضبط شد، عنوان کرد: متهمان با مشاهده مدارک مستدل به بزه انتسابی اعتراف انگیزه خودرا اختلاف ملکی عنوان نموده و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ندازی زباله ماموران پلیس استان خوزستان تیراندازی زباله ماموران پلیس ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : صبح هشتم فروردین و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری همراه با تیراندازی در حوالی میدان آناهیتا کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد در این درگیری جوانی حدودا ۳۱ ساله بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده است.

یاری افزود: با قتل این فرد ماموران به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل و عامل اصلی تیراندازی آغاز و موفق شدند دو نفر از مظنونان این حادثه را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو سواری متعلق به مظنونان حادثه، از تلاش برای دستگیری دیگر مظنون متواری خبر داد و گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و بازجویی از متهمان ادامه دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • پلمب موقت یک داروخانه در سمنان
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد