Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@09:00:05 GMT

دستگیری سارقان کارت عابر بانک

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۵۵۹۵

سرهنگ کارآگاه علی عزیز خانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: درحوالی ساعت ۱۸ مورخه ۱/۷/۹۷ شخصی به نام، ولی الله با مراجعه به کلانتری ۱۶۱ ابوذر اعلام کرد که در حال رفتن به سمت منزل بوده که دو نفر موتور سوار از پشت سر به وی نزدیک شده و پس از توقف به سمت من حمله ور شدند و با تهدید چاقو عابر بانک وی را سرقت و به اجبار رمز آن را از شاکی گرفتند و بعد از آن هم به سرعت از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سارقان در همان روز سرقت با حضور در پاساژ علاء الدین با کارت مالباخته یک عدد گوشی همراه با کارت مالباخته و با نام وی و بعد از آن یک دستگاه هوندا ۱۲۵ جمعا به مبلغ ۱۲ میلیون تومان خریداری کرده اند.

سرهنگ عزیزخانی تصریح کرد: با به دست آمدن سر نخ‌های مختلف از تردد سارقان و پاتوق‌های یکی از سارقان، سارق در نهم دی ماه سال جاری به نام محسن در قهوه خانه‌ای در محدوده امام زاده حسن دستگیر و به پایگاه هشتم انتقال داده شد که با توجه به اعترافات محسن همدست وی به نام مهدی در خیابان فلاح شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی افزود: سارقان که حدودا ۲۰ ساله هستند در اعترافات خود اعلام کردند که پس از سرقت از آنجایی که شماره رمز کارت را از مالباخته گرفته بودند، یک دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه موبایل خریداری کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه پرونده اتهامات این سارقان در شعبه ۵ بازپرسی ناحیه ۳۴ تهران رسیدگی می‌شود، خاطرنشان کرد: تحقیقات از این سارقان در پایگاه هشتم پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران عابر بانک سرقت دی ماه قهوه موبایل پایتخت پلیس آگاهی پایتخت پلیس آگاهی دی ماه عابر بانک موبایل دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر