Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهدی آذرشب مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ورامین شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: اصحاب رسانه طلایه دار اطلاع رسانی به نسل امروز هستند تا جریانات چهل سال قبل را به آنان انتقال دهند تا امروزه ما جوانان بدانیم که نظام جمهوری اسلامی با چه تلاش ها و رشادت هایی به ثمر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرشب افزود: خبرنگاران با قلم خود نقاط درخشان تاریخ را به نسل امروز منتقل می کنند و افتخارات ملت ایران را در برابر همگان به تصویر بکشند.

  وی نقش رسانه را در ترویج فرهنگ و اندیشه انقلابی به مردم جامعه مهم دانست و گفت: کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی از مهمترین و حساس ترین کمیته هاست که مسئولیت تبلیغ و اطلاع رسانی را برعهده دارد.

آذرشب بیان داشت: انعکاس به موقع اخبار و رويدادها به مطبوعات، خبرگزاري ها و رسانه هاي صوتي و تصويري، فعال کردن رسانه هاي صوتي و تصويري و مکتوب و پايگاه هاي خبري براي پوشش خبري و انعکاس اطلاعيه ها، بيانيه ها و اعلام مواضع ستاد و فعاليت هاي دستگاه هاي اجرايي شهرستان از برنامه های روزهاي 12 و 22 بهمن ماه، از برنامه های کميته ارتباطات و اطلاع رساني است.

وی عنوان کرد: يكي از عناصر مشاركت مردم استفاده از تبليغات و رسانه است كه در اين باره با تنوع بخشي و ايجاد خلاقيت در اطلاع رساني و ساير برنامه‌ها مي‌توان زمينه حضور تمام اقشار مردم در مراسم دهه فجر را مهيا كرد.

مهدی آذرشب تأکید کرد:‌ امروز دشمنان نظام و ولايت سعي دارند با ابزارهاي مختلف ذهن ما جوانان را نسبت به انقلاب تغيير داده و آنچه را كه خودشان به آن مايلند ترويج دهند كه در اين زمينه نقش اصحاب رسانه بسيار پررنگ و حياتي است.

رییس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی  شهرستان ورامین مهم‌ترین هدف کمیته تبلیغات و اطلاع ‌رسانی را استفاده بهینه از ابزار اطلاع‌ رسانی برای مشارکت مردم در برنامه‌ها و مراسم دهه فجر برشمرد و افزود: در رویکردهای اطلاع ‌رسانی باید به نحوه دسترسی مردم به اطلاعات و برنامه‌های دهه فجر دقت شود.  

وی یادآور شد: اهميت دهه فجر و بحث تبليغات در اين دهه بر كسي پوشيده نيست، اين ايام بهترين فرصت براي تبليغ و تبيين كار‌آمدي نظام در تمام زمينه‌ها است و به همين دليل كميته ارتباطات و اطلاع ‌رساني ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان ورامين با بهره ‌گيري از تمام امكانات و ابزار موجود تمام قد براي دفاع در جبهه جنگ نرم ايستاده است.

آذرشب متذکر شد: ‌تمام رسانه‌هاي شهرستان اعم از واحد مركزي خبر، خبرگزاري‌ها، سايت‌هاي خبري، نشريات داخلي و سرپرستي‌هاي روزنامه‌هاي كثيرالانتشار و ... دست ما را به گرمي فشرده و به عنوان سرباز انقلاب در عرصه اطلاع‌ رساني چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ورود جدي كرده‌اند.

این مسئول گفت:‌ رسانه‌های ورامین انتشار اخبار انقلابی و ارزشی را بر خود فرض می‌دانند و در واقع اطلاع رسانی چهل سالگی انقلاب و دهه‌ مبارک فجر مرهون خدمات اصحاب رسانه است.

وی در پایان عنوان کرد:‌ ایام الله دهه فجر یادآور رخداد عظیمی است که باعث عزت و سربلندی کشور در سطح جهانی گردیده و مناسب ترین فرصت برای بازنگری و آگاهی بخشی ابعاد کیفی و حرکتی، زوایا و عوامل پیروزی و دستاوردهای انقلاب برای عموم مردم بویژه ما جوانان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در ۲ سال گذشته ۸ درصد در شهرستان‌های استان تهران توسعه سنواتی داشته‌ایم، یعنی دانش‌آموزان پایه نهم به جای رشته‌های نظری به سمت رشته‌های مهارتی سوق داده شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، نشست مدیران روابط عمومی مناطق و رسانه‌ها عصر امروز با حضور مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و برخی اصحاب رسانه در سالن هاشمی رفسنجانی اداره کل برپاشد. 

مسعود بهرامی در این نشست با تبریک و عرض خداقوت به سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص تحقق وعده صادق، اظهار داشت: از دید تربیتی اگر بخواهیم به این اقدام نگاه کنیم دو نکته قابل تأمل وجود دارد؛ نکته اول اینکه به اندازه‌ای که دشمن جسارت کرد ما عمل کردیم، همانند وصیت امیرالمؤمنین(ع) به امام حسن(ع) در خصوص ابن ملجم مرادی و نکته دوم رعایت اخلاق جنگی است که با وجود حمله وسیع از سمت ایران، کشته‌ای غیرنظامی نداشته و این نشان دهنده این است که جنگ ما، جنگ اخلاق است دفاع ما نیز دفاع اخلاق بوده و مانند رژیم غاصب کودک‌کش نیستیم.

وی با اشاره به اهداف برپایی این نشست گفت: این جلسه به جهت همفکری، هم اندیشی و هم افزایی با کسانی که دستی بر آتش رسانه دارند و در فضای رسانه‌ای موفق بوده اند، برپا شده است. هدف از تشکیل این جلسه رفع چالش‌های عرصه رسانه با کمک یکدیگر است تا قدرت رسانه‌ای مناطق را افزایش دهیم و بر روی سه کلید واژه اساسی؛ معلم، مدرسه و دانش‌آموز در حوزه رسانه آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص اقدامات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: اقدامات زیادی در عرصه‌های متفاوت صورت گرفته که نیاز به پیوست‌های رسانه‌ای مطلوب دارد، از آن دسته می‌توان به این مورد اشاره کرد که اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برای اولین بار پس از قریب به 30 سال میانگین نمرات امتحانات نهایی ما از میانگین کشوری بالاتر آمد. 

وی گفت: در 2 سال گذشته 8 درصد در شهرستان‌های استان تهران توسعه سنواتی داشته‌ایم، یعنی دانش‌آموزان پایه نهم به جای رشته‌های نظری به سمت رشته‌های مهارتی سوق داده شدند. همه درگیر آموزش و پرورش هستند یا خودشان یا فرزندشان و یا از صورت‌های دیگر و ما باید با رشد فعالیت‌های رسانه‌ای بتوانیم این جمعیت بالا را به قدری مؤثر مورد استفاده قرار دهیم و فعالیت‌های حوزه‌های مختلف را به شکل مطلوب انعکاس دهیم.

آموزش رایگان مهارتی به دانشجویان و دانش آموزان/ مهارت‌آموزی 4.5 میلیون نفر در کشور

گفتنی است، در ادامه این نشست روابط عمومی‌های آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان تهران و برخی اصحاب رسانه به بیان چالش‌ها و مشکلات این حوزه پرداختند و خواستار تعامل بیشتر و دو سویه آموزش و پرورش با اصحاب رسانه شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌هایی که به طور غیرقانونی تفکیک شده‌اند را به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • وظیفه اصحاب رسانه هدایت جامعه به سوی نیکی ها و فضیلت هاست
  • رسانه ها مردم را با جریانات اخیر همراه کنند
  • عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد