Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@01:28:58 GMT

مسابقه خوشنویسی در شبستر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۵۶۹۵

مسابقه خوشنویسی در شبستر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این مسابقه ١٨ بهمن ماه سالجاری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف  پاسداشت آرمان ها و ارزش های انقلاب در مقبره شیخ محمود شبستری  برگزار خواهد شد  و شرکت برای عموم آزاد می باشد.

علاقه مندان تا ١٤ بهمن فرصت دارند جهت هماهنگی و ثبت نام با رئیس انجمن خوشنویسی شبستر به شماره تماس  ٠٩١٤٤٧١٢٣٦٠ تماس حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای خبری ای اس پی ان، در بیانیه پلیس شهر کلمبو پایتخت تجاری سریلانکا، آمده است: یکی از خودروها عصر یکشنبه در جریان مسابقه از پیست منحرف شد و با برخورد به تماشاگران و مسئولان مسابقه، ۷ نفر را کشت و ۲۰ نفر دیگر را مجروح کرد که حال سه نفر از آنها وخیم است.

بر اساس این بیانیه، قرار بود که این مسابقات اتومبیلرانی در ۲۴ مرحله برگزار شود اما با وقوع این حادثه در هفدهمین مرحله از این مسابقات، این رویداد ورزشی تعطیل و متوقف شد.

به نوشته ای اس پی ان، در حالی که ۴۵ هزار تماشاگری که در یک آکادمی نظامی سریلانکا از نزدیک شاهد وقوع این حادثه بودند اما علت اصلی خروج خودروی عامل بروز این حادثه از پیست، هنوز مشخص نشده است.

این رویداد ورزشی توسط ارتش سریلانکا و سازمان اتومبیلرانی سریلانکا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • نمایشگاه خوشنویسی تقریر عشق در شیراز برگزار می‌شود
  • ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در مسابقه ملی نانو
  • «راز جزیره» در شبکه امید