Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تفاهم‌نامه همکاري ميان عتبه امامين عسکريين(ع) و ستاد بازسازي عتبات عاليات، شب گذشته، ششم بهمن‌ماه، با حضور توليت حرم و رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات به امضا رسيد
به گزارش ايکنا؛ تفاهم‌نامه همکاري ميان عتبه امامين عسکريين(ع) و ستاد بازسازي عتبات عاليات، شب گذشته، ششم بهمن‌ماه، با حضور شيخ ستارالمرشدي، توليت حرم و حسن پلارک، رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات به امضا رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن پلارک،در گفت‌وگو با ايکنا درباره طرح بازسازي و توسعه حرم امامين عسکريين(ع) گفت: به لطف خدا بعد از حادثه دلخراش حمله دشمنان به آن بارگاه نوراني، حرم به حالت طبيعي خود برگشته است، بلکه خيلي زيباتر از قبل؛ از گنبد مطهر و ضريح و صحن‌ها گرفته تا آينه‌کاري‌ها و نازک‌کاري‌ها، در يک طرح توسعه‌اي فضاي حرم به بيش از پنج برابر توسعه پيدا مي‌کند. انتهاي خط پروژه ما، مراکز اقامتي و رفاهي براي زائران سامرا با ظرفيت اسکان دست کم 50 تا 60 هزار نفر در هر شب خواهد بود، ضمن اينکه پروتکل توافق اجرايي را با حرمين امامين عسکريين(ع) نوشته‌ايم و به دنبال پروتکل جزئيات اجرايي آن هستيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

ایسنا/فارس طبق اعلام مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس، با همت خیران این مجمع و با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه ۱۳۶ تفاهم‌نامه به ارزش ۵۴۳ میلیارد تومان در یکسال اخیر در مجمع خیرین تامین سلامت فارس منعقد شد.

علی‌اکبر رامجردی امروز، ۲۶ فروردین با اشاره به گستردگی فعالیت خیرین در استان فارس به‌خصوص در مناطق کم برخوردار گفت: در استان فارس خیرین با دیدگاه نیک‌اندیشانه و آینده‌نگر، در ابعاد مختلفی همچون حمایت، ساخت، تجهیز و تکمیل مراکز حوزه سلامت فعال بوده‌اند و دستاوردهای تاثیرگذار و شگرفی در زمینه‌های مختلف از جمله امور بهداشتی، درمانی داشته‌اند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس تصریح کرد: خیرین همواره با مشاوره کارشناسان مجمع خیرین در شیراز و شهرستان‌ها از بسترهای مناسب انجام کارهای خیر در حوزه سلامت مطلع می‌شوند و با توجه به خلأهای موجود، کاری همسو با نیتشان انتخاب و اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به آمار عملکرد موفق خیرین گفت: طی یکسال اخیر ۳۶ تفاهم‌نامه در شیراز و ۱٠٠ تفاهم‌نامه در دفاتر شهرستان‌های استان منعقد شده است. این تفاهم‌نامه‌ها شامل ۲۱مورد اهدای ملک، اجرای ۳۶ طرح عمرانی، ۶۶ مورد اهدای تجهیزات، اهدای ۳ دستگاه آمبولانس و ۱۰ نوع اقدام حمایتی بوده است.

رامجردی بیان کرد: علاوه بر این فعالیت‌ها ۵ هزار و ۸۰۰ بیمار نیازمند با اهدای وام قرض‌الحسنه،کمک بلاعوض، معرفی به مراکز درمانی و اسکان همراهان بیمار با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان حمایت شده‌اند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با موفق برشمردن کارهای خیرین از افتتاح بزرگترین مرکز شیمی درمانی جنوب کشور «مرکز آنکولوژی مهر» به عنوان شاخص‌ترین کار خیرین در سال گذشته یاد کرد و افزود: امسال نیز بزرگترین اقامتگاه همراه بیمار جنوب کشور که با همت خیرین ساخته شده است، به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: خیران و مردم شریف استان فارس می‌توانند برای پیوستن به خیل نیک‌اندیشان عرصه سلامت فارس و مشارکت در کارهای خیر حوزه سلامت با کارشناسان مجمع خیرین تأمین سلامت با شماره ۰۷۱۳۲۳۵۹۲۰۰ تماس حاصل کرده و از فضا و فرصت‌های کارهای خیر اطلاع کسب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • نرخ سفر عتبات از اردیبهشت افزایش می‌یابد
  • ۱۲۰۰ کاروان راهی عتبات عالیات شد
  • خیران تأمین سلامت فارس در یک سال اخیر ۱۳۶ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • اعلام آمادگی چین برای بازسازی افغانستان