Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کاراته مردان ایران به مقام قهرمانی اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۹ دست یافت. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اولین مرحله از لیگ جهانی کاراته وان 2019 به پایان رسید و تیم کاراته مردان ایران در بخش کومیته با کسب یک مدال طلا، دو نقره و سه مدال برنز برای دومین سال پیاپی به مقام قهرمانی این مرحله از مسابقات دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تیم کشورمان تیم‌های کاراته مردان ژاپن و فرانسه با کسب یک مدال طلا و یک برنز در جایگاه دوم قرار گرفتند و تیم‌های کاراته بلاروس و گرجستان با کسب یک مدال طلا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

تیم کاراته مردان کشورمان در اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در پاریس توسط مجید حسن‌نیا به مدال طلا، امیر قراری‌زاده و صالح اباذری به مدال نقره، سجاد گنج‌زاده و علی اصغر آسیابری به مدال برنز دست یافت.

این مرحله از مسابقات 776 کاراته‌کا از 82 کشور جهان به مدت سه روز در پاریس برگزار شد.

 پایان کار نمایندگان ایران با کسب 6 مدال


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

نتایج تیم‌های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال