Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ اعضای کادر فنی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس با حضور در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس قرارداد همکاری فصل جدید خود را امضا کردند.

اعضای کادر فنی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس پس از مذاکره با الیاس محسنی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرارداد خود را امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در فصل جدید راحمیدرضایی پور بر عهده‌دارد، سرپرستی تیم بر عهده مصطفی ناصری زاده است و آرین رفیعی بندری نیز مدیریت اجرایی تیم در فصل جدید را عهده‌دار است.

هادی بلالی پور به عنوان مربی بدن‌ساز و حسین زرنگاری نیز به عنوان کمک‌مربی در فصل جدید شاکله بومی کادر فنی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس را تشکیل می‌دهند.

تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشور با جذب برترین بازیکنان به دنبال قهرمانی با اقتدار است.

تمرینات تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس به‌زودی پس از جذب بازیکنان انجام می‌پذیرد و مسابقات لیگ برتر کشور در دهه سوم فروردین‌ماه سال آینده آغاز خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت شهرداری فوتبال لیگ برتر لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سی و سومین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران اظهار کرد: نهایی کردن قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن و افزایش آن به ۷۹۱ دستگاه، انعقاد قرارداد تأمین ۲ هزار دستگاه اتوبوس برقی و گازسوز، ۲۵ هزار دستگاه تاکسی و ۱۰ هزار دستگاه وَن برقی و ١۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از جمله اقدامات شهرداری تهران در راستای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت است.

وی گفت: هفته گذشته و بعد از حضور هیأت حمل و نقلی چین در تهران، قرارداد تأمین ۱۰ هزار دستگاه تاکسی برقی به ۲۵ هزار دستگاه افزایش یافت.

هرمزی تصریح کرد: شهرداری تهران برای انتقال تجربیات خود به کلان‌شهرهای کشور در زمینه تأمین واگن و وسایل حمل و نقل برقی آمادگی دارد.

کد خبر 6082386

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است