Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست «علم النفس فلسفه اسلامی؛ تبیین و چالش ها» با حضور چهره هایی همچون علیرضا قائمی نیا در موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می شود.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان: به همت گروه مطالعات علم موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، نشست علمی «علم النفس فلسفه اسلامی؛ تبیین و چالش ها» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست «عبدالرسول عبودیت» با موضوع «کیفیت حدوث جسمانی نفس نزد صدرا و مقایسه آن با دوئالیسم سینوی-دکارتی»، حجت الاسلام «علیرضا قائمی نیا» با موضوع «دو نگاه کلی به ذهن؛ شناختی و هستی شناختی، در فلسفه اسلامی و فلسفه ذهن معاصر»، «مهدی همازاده» با موضوع «بازسازی اشکالات فیزیکالیسم ضد نوظهورگرایی در برابر علم النفس صدرایی»، «علی افضلی» با موضوع «نقد دیدگاه های علم النفس فلسفی بر اساس آموزه های دینی» سخنرانی می کنند.

 

این نشست یکشنبه، ۱۴بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷در موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه برگزار می شود.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ارتش نمایشگاه کتاب رزمایش اقتدار نیروی زمینی چهل سالگی انقلاب خراسان جنوبي بیرجند ایران مجلس علم النفس موسسه حکمت و فلسفه اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • حکمت الله ملاصالحی مؤسس فلسفه باستان شناسی است
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی