Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نادیا امرایی،معاون برنامه‌ریزی و امور هماهنگی عمرانی فرمانداری پلدختر گفت: نگرانی در مورد گسترش فرونشست کانال خیابان ولیعصر پلدختر جدی است.

 نادیا امرایی اظهار داشت: کانال ولی عصر (عج) شهر پلدختر که در بارندگی های هفته گذشته با فرو نشست، ساکنان را با مشکلات زیادی از نظر تردد عابران و وسایل نقلیه مواجه ساخته با وجود این بارندگی ها پر از آب شده و خطرات بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکلات ناشی از سیل گذشته که یک بخش آن مربوط به فرو نشست کانال خیابان ولی عصر(عج) شهر پلدختر است، با مشخصات کامل به معاونت عمرانی استانداری لرستان گزارش شده است.

معاون برنامه ریزی و امور هماهنگی عمرانی فرمانداری پلدختر با بیان این که نگرانی در مورد گسترش فرونشست کانال فرو ریخته خیابان ولی عصر جدی است، گفت: افزایش دامنه گستردگی این کانال محور ترانزیتی پلدختر- خرم آباد و پلدختر- اندیمشک را در معرض خطر قرار می دهد و منجر به مسدود شدن این محورها می شود که بهسازی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

امرایی افزود: بنابراین کانال فروریخته خیابان ولی عصر (عج) شهر پلدختر مشکلی جدی برای همه است و تلاش در جهت تسریع در رفع این مشکل از سوی فرمانداری ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

نگرانی از گسترش فرونشست خیابان ولیعصر «پلدختر» با آغاز بارش‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فرونشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خطرناک موتورسوار عجول در خیابان (فیلم)

 

منبع: خبرفوری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عاقبت سبقت گرفتن از سمت راست (فیلم) عاقبت وحشتناک سبقت غیرمجاز (فیلم) یک سبقت ارزشش را دارد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌وبلوچستان (فیلم)
  • وضعیت وحشتناک خیابان‌های دبی بعد از سیل (فیلم)
  • سیلاب مهیب؛ خیابان های چابهار غرق در آب شدند(فیلم)
  • ثبت تصویر موتورسواری حرفه‌ای یک سگ در خیابان‌های ایران (فیلم)
  • عبور باور نکردنی یک خودرو از خیابان آب گرفته در شهر دبی (فیلم)
  • آماده سازی زمین مسکن ملی در کوی ولیعصر سرکان
  • تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم)
  • بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های دبی شد (فیلم)
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • اقدام خطرناک موتورسوار عجول در خیابان (فیلم)