Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@20:33:03 GMT

حفر چاه آب با تخصيص بيش از 5 ميليارد ريال

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۳۹۱۳۱

حفر چاه آب با تخصيص بيش از 5 ميليارد ريال

به گزارش خبرگزاری بسیج سرخه، مدیر آبفای شهرستان سرخه با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت آب این شهرستان، گفت: معمولا در شرکت آبفا با کاهش دمای هوا و تغییر فصل کمی از تلاش‌های شبانه روزی همکاران در تأمین آب کاسته می‌شود؛ اما این بدان معنا نیست که خدمات آبرسانی کمتر ارائه شود. تقریبا در شش ماهه دوم هرسال زمان انجام اقدامات اصلاحی و برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر در سال جدید است؛ در حال حاضر نیز چندین اقدام مهم انجام و برخی در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید فیض افزود: یکی از اقدامات، راه اندازی میز خدمت الکترونیکی در وب سایت شرکت به آدرس Sww.ir است که مشترکان می‌توانند با مراجعه به آن خدمات غیرحضوری از قبیل: درخواست انشعاب آب، آگاهی از قوانین و دستورعمل ها، تعرفه‌های آب را دریافت نمایند؛ اقدام دیگر حفر یک حلقه چاه جدید برای تامین آب تصفیه خانه سرخه که در مرحله انتخاب پیمانکار حفار است و هزینه اجرای این پروژه که بیشتر از ۵ میلیارد ریال برآورده شده از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تامین شده است.

فیض با اشاره به دیگر اقدامات این شرکت، بیان کرد: در نظر داریم تمامی چاه‌های آب شرب شهر سرخه را مجهز به کنتور‌های هوشمند کنیم که در این راستا این تجهیزات خریداری شده و در حال نصب است و در راستای اجرای پدافند غیرعامل و برای کنترل بهداشت آب سامانه کدورت سنج وکلرسنج هوشمند خریداری و در حال نصب در مخازن آب شهر است تا با رصد آنلاین بهداشت آب تضمین شود.
وی افزود: خرید یک دستگاه سطح سنج هیدرواستاتیک و نصب در مخزن ۱۵۰۰ متر مکعبی تصفیه خانه که حجم آب ذخیره شهر را به صورت آنلاین رصد و به مدیران اطلاع رسانی می‌نماید؛ همچنین تعویض شیر آلات و نصب شیر فشار شکن در روستای مومن آباد که سعی خواهد شد با اجرای این پروژه برخی تغییرات مدیریت فشار آب در شبکه و کاهش اتفاقات آب انجام شود و آبرسانی به منطقه کارگاهی و صنوف در روستای مومن آباد در دست اقدام است که تا قبل از پایان سال انجام خواهد شد.
فیض مدیر شرکت آبفای شهرستان سرخه با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری در خصوص آب سرخه، گفت: در سفر قبلی ریاست جمهوری مبلغ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که از این مقدار حدود ۷ میلیارد تومان تخصیص یافت که با آن ۲۳ کیلومتر لوله خریداری و یک باب مخزن به ظرفیت ۵۰۰۰ متر مکعب در حال ساخت است در راستای همان مصوبه در سفر اخیر مبلغ ۲ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل پروژه آبرسانی به شهر سرخه تخصیص یافته که در نظر داریم بخشی را صرف حفر و تجهیز یک حلقه چاه و الباقی را برای تکمیل مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی و خطوط پایین دست مخزن هزینه نماییم.
مدیر شرکت آبفای سرخه بیان داشت: این شرکت در نظر دارد برای ارتقاء خدمات یک سامانه پیامکی راه اندازی نماید که ۱۰ خدمت برای مشترک آب پیش بینی شده را در اختیار مالکین اشتراک آب قرار دهد که در مرحله اول آن جمع آوری و ثبت شماره‌های همراه مالکین اشتراک‌های آب می‌باشد و در یک اطلاعیه به مردم اعلام خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه این طرح شامل اطلاع رسانی قبوض صادره آب، اعلام بدهی و اعلام قطعی آب است گفت: انتظار می‌رود که همه شهروندانی که مالک هستند در این طرح شرکت کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی

مدیر تالار بورس آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ماه گذشته تعداد ۲۷۲ میلیون و ۷۶ هزار و ۹۸۴ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام ‏شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش افزون بر یک هزار و  ۲۳۶ میلیارد ریال در تالار منطقه‌ای بورس استان مورد ‏معامله قرار گرفت، که ۴۹ و نیم درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است‎.

وحید جوادی خاطر نشان کرد: در یک ماه گذشته در تالار منطقه ای بورس استان ۱۰ کارگزار از ۱۳ ایستگاه معاملاتی، اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهام و ‏حق تقدم بیش از ۲۳۰ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، که تالار اختصاصی شرکت ‏کارگزاری سرمایه و دانش با بیش از ۴۰۲ میلیارد ریال معامله در فروردین ماه توانست ۳۲ و نیم درصد از ‏کل ارزش معاملات را بدست آورده و از سایر کارگزاران پیشی بگیرد. 

به گفته وی در فروردین ماه سهام ‏شرکت پتروشیمی نوری با بیش از ۲۱۵ میلیارد ریال معامله، ۱۷ درصد ارزش کل معاملات تالار ارومیه ‏را به خود اختصاص داد‎. ‎

 مدیر تالار بورس آذربایجان غربی افزود: شاخص کل در بازار بورس نیز با ۱۳  هزار و ۱۲۲ واحد افزایش در مقایسه با اسفند ماه گذشته به ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ ‏واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۷۵۲ واحد کاهش به رقم ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید. ‎

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • ببینید | تابلو موزیکال «تار و تاریخ» به سرخه سمنان رسید
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • بازگشایی ترمینال سرخه حصار دغدغه ساکنان شرق پایتخت شد
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • ساخت مخزن آب هزار مترمکعبی در سردشت بشاگرد
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی