Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین دوره طرح هسته‌های نخبگانی شهید احمدی روشن به همت بنیاد ملی نخبگان و با همکاری بنیاد نخبگان خراسان‌رضوی اجرایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، در طرح شهید احمدی روشن که با همکاری بنیاد نخبگان استان خراسان‌رضوی و با هدف توانمندسازی و مشارکت دانشجویان مستعد برتر در راستای حل مسائل واقعی کشور اجرا می‌شود؛ استادان برجسته دانشگاهی و متخصصان‌برتر صنعتی با شناسایی مسائل و مشکلات اصلی کشور، هسته‌های نخبگانی مسأله‌محور را با مشارکت دانشجویان برگزیده تشکیل داده و به صورت علمی و تخصصی در قالب طرحی مشخص و در بازه زمانی معین به حل آنها می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان، ثبت‌نام در سومین دوره طرح شهید احمدی روشن تا دهم بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام به سامانه بنیاد نخبگان خراسان‌رضوی مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنياد ملي نخبگان طرح شهید احمدی روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۳۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی افزایش یافت 

به گزارش قدس خراسان، ظهر امروز در مراسم سه شنبه های امید، یعقوبعلی نظری در مراسم افتتاح هنرستان شهید با اخلاق در منطقه شاهنامه که با حضور فرماندار مشهد و مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از خیران مدرسه ساز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در استان خراسان رضوی به ویژه در شهر مشهد کمبود فضای آموزشی نسبت به میانگین کشوری است.

 وی افزود: کمبود فضای آموزشی از مسائل جدی حاشیه شهر مشهد به شمار می رود که به همت خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

استاندار خراسان رضوی ضمن تشکر از خانواده شهید بااخلاق و خیرین مدرسه ساز ادامه داد: زمین هنرستانی که افتتاح شد توسط خانواده شهید با اخلاق اهدا شده و خیرین مدرسه ساز نیز در ساخت این هنرستان که ظرفیت پذیرش ۶۰۰دانش آموز را دارد مشارکت داشته اند و باید گفت یک نهضت ساخت کلاس درس به راه افتاده است.

نظری تشریح کرد: برای رسیدن به نقطه مناسب حدود پنج هزار کلاس درس باید ساخته شود و با نهضت به راه افتاده شاهد افزایش حدودی یک متر مربع سرانه فضای آموزشی در استان هستیم و این جای امیدواری دارد.

وی افزایش سرانه های مختلف در استان را ضروری دانست و گفت: مشهد شهر مهاجر پذیر است و باید سرانه ها به ویژه سرانه آموزشی را به نحوی تنظیم کنیم که پاسخگو باشیم و خانواده ها و فرزندان آن ها بتوانند استفاده کنند.

نظری تشریح کرد: هدف گذاری شده تا به نسبت کمبود ۵هزار کلاس درس در استان، برای ساخت نصف این مقدار از مشارکت و ظرفیت خیران استفاده شود و برنامه داریم در سرانه های دارای کمبود استان از جمله آموزش،ناترازی برق، ورزش،تنش آبی و سایر موارد تا پایان دولت پروژه هایی را به سرانجام برسانیم.

طاهره فجرداودلی

دیگر خبرها

  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • اقامت اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی مجوز اقامت می خواهند
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی افزایش یافت 
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)