Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی می‌گوید: آموزش و پرورش برای جذب نیروهای خدماتی از بومی‌های هر شهرستان استفاده کند.


مجید کیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اخیراً زمزمه‌هایی شنیده شده که آموزش و پرورش لرستان در بحث خدمات و سرایدار نیروهای غیربومی شهرستانی جذب می‌کند.

وی ادامه داد: تحت هیچ شرایطی نباید این‌گونه باشد و در بحث نیروهای خدماتی و سرایدار آموزش و پرورش باید از افراد داخل آن شهرستان به کار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کیان‌پور اضافه کرد: با مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این خصوص صحبت کرده‌ام که خودش هم روی جذب نیروهای بومی تأکید داشت.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتظار داریم اگر چنین کاری انجام شده بازرسی استانداری ورود کند و با توجه به شرایط شهرستان‌های مختلف، نیرو جذب شود.

وی بیان کرد: آمار بیکاری در شهرستان‌های لرستان زیاد است و اگر نیروهای بومی به کار گرفته شود، بدون تردید مفیدتر خواهد بود.

کیان‌پور گفت: به عنوان وکیل مردم از حق آنان دفاع خواهم کرد و مطمئن باشید کوتاهی نمی‌کنم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان سبزوار گفت: برای ایجاد فضایی آرام برای مطالعه دانش آموزان کنکوری و رفع دغدغه خانواده‌ها و دانش آموزان در روز‌های آغازین سال نو، آموزش و پرورش سبزوار نسبت به راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی نوروز ۱۴۰۳، ویژه کنکور و امتحانات نهایی و دو پایگاه کلاس‌های تقویتی و آمادگی امتحانات نهایی ویژه پایه‌های دهم و یازدهم در سطح شهرستان اقدام کردهاست.

بخش ابادی افزود:پایگاه‌های مطالعاتی نوروزی شهرستان سبزوار از ۲۶ اسفندماه لغایت ۱۲ فروردین ماه به مدت ۱۶ روز از ساعت ۷ صبح تا ۲۱ شب با امکانات ویژه و با برنامه‌های جمع بندی و رفع اشکال دروس، کلاس‌های تقویتی، مشاوره‌ای و... در فضایی مطلوب و آرام و با لحاظ نمودن شرایط ماه مبارک رمضان، فعالیت دارند.

وی گفت: همچنین پایگاه‌های کلاس‌های تقویتی و آمادگی امتحانات نهایی نیز در ایام نوروز برای ارتقای کیفیت آموزشی فعالیت دارند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان سبزوار افزود: هدف از برپایی پایگاه‌های اعتکاف نوروزی، علاوه بر برگزاری کلاس‌های جمع بندی دروس مطالعه شده، افزایش خودباوری، انگیزه و اعتماد به نفس، مشاوره درسی و تشخیص نقاط قوت و ضعف و استفاده حداکثری از زمان طلایی در تعطیلات نوروز می‌باشد.

بخش ابادی گفت: پایگاه‌های مطالعاتی اعتکاف علمی نوروزی ۱۴۰۳ شهرستان سبزوار، جمعیتی در حدود ۵۰۰ دانش آموز از شهرستان سبزوار و تعدادی دانش آموز مهمان از سایر نواحی و شهرستان‌ها را تحت پوشش قرار داده اند.

دیگر خبرها

  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • شش هزار خانواده مهمان آموزش و پرورش لرستان
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار