Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ اردوی تیم ملی تیراندازی برای آماده سازی مسابقات جام جهانی هند که حکم کسب سهمیه المپیک را دارد در حال برگزاری است.

آرمینا صادقیان، نجمه خدمتی، الهه احمدی، حسنا توتونچی، امیر محمد نکونام، مهیار صداقت، پوریا نوروزیان و حسین باقری اسامی ملی پوشان برای حضور در مسابقات دهلی نو است که توسط مربی تیم ملی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسنا توتونچی اولین مسابقه برون مرزی خود را تجربه خواهد کرد.

صادقیان، خدمتی و احمدی در بخش بانوان و نکونام، صداقت و نوروزیان نیز در بخش آقایان در هر دو رشته خفیف و بادی در هند تیر خواهند زد و حدوداً ۲۶ بهمن ماه عازم محل برگزاری مسابقات می‌شوند.
باقری و توتونچی تنها در بادی تیر خواهند زد و در گروه دوم اول اسفندماه به این مسابقات خواهند رفت.

مسابقات تیرانداری جام جهانی دهلی نو از اول اسفندماه آغاز می‌شود. این مسابقات جام جهانی اولین دوره از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک توکیو است. در این مسابقات در هر بخش و ماده سهمیه می‌گیرند. در رشته تفنگ در بخش خفیف و بادی و بانوان و آقایان ۸ سهمیه توزیع می‌شود.

پیش از این ملی پوشان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ کره نتوانستند سهمیه‌ای کسب کنند.

همچنین در ماده تپانچه نیز جواد فروغی، امیر جوهری خو، مصطفی نصیری، وحید گلخندان، گلنوش سبقت اللهی، هانیه رستمیان و مینا قربانی به مسابقات دهلی نو اعزام می‌شوند.  

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اردوی تیم ملی تیراندازی مسابقات جام جهانی هند کسب سهمیه المپیک آرمینا صادقیان نجمه خدمتی الهه احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی و کسب سهمیه المپیک در برزیل، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.   در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.   زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.   فردا (چهارشنبه)، ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود. ­

دیگر خبرها

  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی برزیل|خدمتی پنجم شد، چهل امیرانی هفتم
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • برنامه روز چهارم مسابقات/ ۹ تیرانداز در خط آتش