Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@14:21:02 GMT

فصل دوم سریال پرطرفدار «پدر» ساخته می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۱۴۳۷

کارگردان و تهیه کننده سریال «پدر» شب گذشته میهمان برنامه «شب‌گشت» بودند و گفتگویی در فضای فانتزی با این دو انجام و همچنین درباره وضعیت ساخت فصل دو سریال «پدر» و پخش نشدن «سینمادو» سوالاتی مطرح شد.

حامد عنقا نویسنده و تهیه‌کننده سریال «پدر» درباره وضعیت ساخت فصل دو «پدر» توضیح داد: رفتار شرافتمندانه این است که زمانی دوباره برگردیم که بتوانیم فصل دو را بهتر از فصل یک تحویل مخاطب بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه ما بخواهیم صرفا به خاطر فصل یک، مخاطب را در فصل دو نگه داریم یک رفتار اقتصادی ست که خب ما به شکل‌های دیگر هم می توانیم آن را انجام بدهیم، اما ترجیح می دهیم به مخاطبان احترام بگذاریم.

وی همچنین درباره روی آنتن نرفتن برنامه «سینما‌دو» در دهه فجر گفت: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب می خواستیم رویکردی انتقادی به سینما داشته باشیم و سینما را بررسی کنیم؛ چراکه این چیزی که الان در سینما شاهد هستیم آن چیزی نیست که دنبالش بودیم. در نظر داشتیم خیلی از کارگزار‌ها را دعوت کنیم تا در این باره حرف بزنند که گویا مصلحت نبود. به قول معروف دکمه هایمان برای این کت جفت و جور نشد!

گفتنی است «شب‌گشت» با اجرای محمد سلوکی، کارگردانی محمدرضا رضاییان و تهیه‌کنندگی حمید مراوندی یکشنبه تا چهارشنبه حوالی ۲۳:۳۰ از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب سریال پدر حامد عنقا شب گشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحبت‌های عجیب و غریب زاکانی بر روی آنتن زنده

زاکانی گفت: «اصالتا تهرانی هستم ولی مادرم تبریزی است!»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چند ثانیه

tags # شهرداری تهران سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • گاندو و پایتخت جدید امسال ساخته می‌شوند؟
  • گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
  • (ویدئو) ادعای جدید امیرحسین ثابتی روی آنتن شبکه افق
  • رقص و آواز دختران روی آنتن؛ تابوشکنی بی‌سابقه
  • (ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • (ویدئو) صحبت‌های عجیب و غریب زاکانی بر روی آنتن زنده
  • سریال کره‌ای «ملکه اینهیون»؛ وقتی «مادرِ تسو» دونگ‌یی بود!
  • توصیه تجزیه طلبانه جواد خیابانی روی آنتن!
  • انتقاد تند مجری تلویزیون از رفتارهای ناعادلانه روی آنتن زنده