Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@20:18:49 GMT

اولین فینالیست جام حذفی چه تیمی است؟

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۱۶۸۱

اولین فینالیست جام حذفی چه تیمی است؟

ورزش‌سه: دو تیم داماش گیلانیان و سایپای تهران که صعودشان به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی را از قبل قطعی کرده بودند، روز سه شنبه برای صعود به فینال این رقابت‌ها تلاش خواهند کرد.

داماش گیلانیان که در دسته دوم فوتبال ایران حضور دارد با شگفتی سازی توانسته چند تیم لیگ برتری را کنار بزند و به اینجای جام برسد. آن‌ها با توجه به اینکه دیدار‌های قبلی خود را خارج از خانه انجام داده بودند، در نیمه نهایی میزبان سایپا شده اند و به دنبال تکمیل شگفتی سازی شان با صعود به نیمه نهایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر سایپای تهران با علی دایی در لیگ برتر چندان خوب نتیجه نگرفته؛ نارنجی پوشان در رده هشتم جدول لیگ قرار دارند و از این رو مهدی ترابی کلیدی‌ترین بازیکن خود را نیز از دست داده اند. به همین خاطر جام حذفی آخرین تیر سایپا در فصل جاری فوتبال ایران خواهد بود.

علی دایی تاکنون دو بار با پرسپولیس و یکبار با نفت تهران به عنوان سرمربی به فینال حذفی رسیده و هر ۳ بار هم عنوان قهرمانی را به دست آورده است. او حالا به دنبال صعود چهارم به فینال حذفی است و برای این منظور باید از سد داماش گیلانیان بگذرد.
با توجه به تعویق دیدار‌های پرسپولیس در حذفی زمان دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی مشخص نیست. برای این منظور ابتدا پرسپولیس باید با سپیدرود رشت بازی کند و برنده شان به مصاف پدیده مشهد برود. برنده این مسابقه در نیمه نهایی به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت تا یکی از آن‌ها فینالیست شود.

گفتنی است؛ دیدار داماش گیلانیان و سایپای تهران ساعت ۱۶ سه شنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: داماش علی دایی فینالیست جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد

دیدار نخست تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان  برگزار شد که شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ به پیروزی برسد و سری ۱ بر صفر به سود این تیم شد.

 در این دیدار سالار منجی با ۸ امتیاز،۱۱ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن بازی شد.

مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • مهدی طارمی بعد از 4 ماه فیکس شد + عکس
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ اولین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • فیلم/ خلاصه دیدار دورتموند ۴ - اتلتیکو مادرید ۲