Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@14:07:25 GMT

آیا نیمار به منچستر می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۱۷۱۸

به گزارش پارس نیوز، 

ستاره برزیلی پاریسی ها که در دیدار مقابل استراسبورگ در جام حذفی فرانسه به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد، بازی مهم تیمش را از دست خواهد داد. توماس توخل، سرمربی باشگاه پاریسن ژرمن درباره احتمال حضور او مقابل منچستریونایتد گفت: «هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره بازگشت او به زمین های بازی صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» به نظر می رسد مصدومیت شماره 10 پاریسن ژرمن جدی است و باشگاه فرانسوی نمی خواهد ریسکی برای استفاده از او داشته باشد.

پاریسن ژرمن 12 فوریه در الدترافورد به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت. بازی برگشت دو تیم کمتر از پنج هفته دیگر در پاریس برگزار خواهد شد. با این حال ممکن است نیمار بازی برگشت را هم از دست بدهد. چرا که روند درمان او چند هفته طول خواهد کشید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جام حذفی زمین درمان بازی جام حذفی درمان زمین فرانسه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم گلزنی در دقایق ابتدایی، بارسلونا نیمه اول را به شکل نگران‌کننده‌ای به پایان رساند. ابتدا آندریاس کریستنسن در دقیقه پنج تیم ژاوی هرناندز را به برتری رساند اما چند دقیقه بعد وینیسیوس جونیور از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد.

در لحظات پایانی نیمه اول اما اتفاقی رخ داد که ممکن است بر روی نتیجه بازی تأثیر بگذارد. در دقیقه ۴+۴۵ در نبردی ۵۰-۵۰ بر سر توپ در میانه میدان، فدریکو والورده با تکل دی‌یونگ را متوقف کرد. ستاره خط هافبک بارسا بلافاصله احساس درد کرد و به زمین افتاد.

با توجه به وضعیتی که داشت از همان لحظات اول می‌شد تشخیص داد که او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. کادر پزشکی پس از ثانیه‌هایی بررسی شرایط دی‌یونگ و مصدومیت مچ پایش، او را از بازی خارج کرد.
ژاوی هم که یکی از بهترین بازیکنانش را از دست داده بود، پدری را به جای او به زمین فرستاد.

دی‌یونگ پس از مصدومیت در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو چند هفته از میادین دور بود و برای دو بازی رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن موفق شد به ترکیب بارسا برگردد اما با این مصدومیت شدید به‌نظر می‌رسد چند بازی آینده را از دست خواهد داد.

دیگر خبرها

  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • جنون ناگهانی گواردیولا علیه فودن! (عکس)
  • مصدومیت ستاره آرسنال: آرتتا همین را کم داشت!
  • فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!‏