Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسجد النبی (ص) شهرک عمران گلپایگان شاهد شلوغ ترین شب کودکانه خود بود و کودکان و نوجوانان با لبخند، داستان , مسابقه «مفهوم نماز» را به صورت غیر مستقیم آموختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، برنامه نمایش و پرده خوانی «عمو روحانی» توسط پایگاه محمد رسول الله (ص) و با همکاری کانون فرهنگی حضرت زهرا(س) مسجد النبی(ص) شهرک عمران شهر گلپایگان برگزار شد، حجت الاسلام «امیر اخوان» در این شب شاد مسجد، مفاهیم دینی را با پرده خوانی و سخنرانی چند رسانه ای به صورت غیر مستقیم به نوجوان القا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسجد النبی (ص) شهرک عمران شاهد شلوغ ترین شب کودکانه خود بود و این مهمانان ویژه مسجد، با لبخند، داستان، مسابقه «مفهوم نماز» را به صورت درست و غیر مستقیم آموختند.

این طراح برنامه های کودک و نوجوانان، با حضور در مدارس متوسطه اول  و دوم «شاهد»، «زینبیه»، «باهنر»، «نوآوران» و «حضرت خدیجه (س) به اجرای برنامه شاد با موضوع مفاهیم دینی پرداخت.

تدریس در دوره مقدماتی تربیت مربی  و انتقال تجربه القای مفاهیم دینی به صورت غیر مستقیم  در سنین کودکی با حضور 130 مربی از آموزش وپرورش، بهزیستی و مهدهای قرآن کریم برگزار شد از دیگر برنامه های این روحانی خلاق در شهرستان گلپایگان بود.

 

این دوره تربیت مربی 18 ساعه که در کتابخانه آیت الله محمدی گلپایگانی برگزار شد، 10 ساعت آن به صورت مجازی برگزار خواهد شد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه کتاب انقلاب اسلامی کتاب محمد جواد ظریف دهه فجر مجلس سبک زندگی منتظرانه مسجد شاد کانون فرهنگی حضرت زهرا س گلپایگان مسجدالنبی ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه به ژابی: میدان لورکوزن به نام آلونسو!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن این فصل تحت هدایت ژابی و با بهترین عملکرد ممکن توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را از آن خود کند و پس از بیش از یک دهه به سلطه بایرن مونیخ بر این مسابقات پایان دهد و جام را با خود به خانه ببرد. 

این اتفاق بسیار مهم و بزرگی برای هواداران این تیم و مسئولان این شهر بود و باعث شد که هواداران لورکوزن اسم یکی از خیابان‌های منتهی به این ورزشگاه را به خیابان ژابی آلونسو تغییر دهند و حالا شهرداری لورکوزن هم در پی اقدامی مشابه و رسمی برای جاودانه شدن نام این مربی است. 

قرار است میدانی در این شهر به نام او شود و مراسم افتتاحیه در تاریخ 14 می برگزار خواهد شد. این میدان که بازدیدکنندگان گاهی می‌توانند از آن به عنوان زمین فوتبال استفاده کنند، قرار است به رنگ مشکلی و قرمز باشد و زمین هم با پرچم بزرگ لورکوزن پوشانده خواهد شد. همچنین بنری سه در چهار متر از تصویر ژابی در حالی که تاجی طلایی بر سر دارد در آنجا نصب خواهد شد. 

این یکی از اقداماتی است که برای تقدیر از عملکرد درخشان این مربی جوان اسپانیایی انجام خواهد شد. شهرداری لورکوزن همچنین اعلام کرده است که قصد دارد شهروندی افتخاری را به ژابی اهدا کند.

در بیانیه منتشر شده در این باره آمده است:« برای ابراز افتخار و سپاسگزاری پس از کسب عنوان قهرمانی و تقدیر از شایستگی‌های خاص آنها، شهر لورکوزن مایل است شهروندی افتخاری‌اش را به آقای ورنر ونینک به عنوان مدیر کمیته سهامداران باشگاه بایرلورکوزن، آقای فرناندو کارو ده پردا به عنوان مدیر این باشگاه، آقای سیمون رولفس به عنوان مدیر ورزشی و ژابی آلونسو به عنوان استاد و مربی اهدا کند.»

دیگر خبرها

  • مراکز مجاز به ارائه خدمات زالودرمانی
  • صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • غریب آبادی : هرگونه تعرضی را حتی اگر در قلمرو کشور ثالثی صورت بگیرد، پاسخ مستقیم خواهیم داد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • هدیه ویژه به ژابی: میدان لورکوزن به نام آلونسو!