Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@15:32:48 GMT

یکی از عاملان جنایت مسلحانه در سراوان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۱۹۴۲

یکی از عاملان جنایت مسلحانه در سراوان دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس آگاهی یکی از عاملان جنایت مسلحانه در جالق سراوان شناسایی و دستگیر شد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار محمد قنبری اظهار داشت: 30 آذرماه سال‌جاری در پی گزارش مرگ مشکوک مردی جوان در بهداری شهر جالق از توابع شهرستان سراوان بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با حضور عوامل انتظامی در بهداری مشخص شد مردی 45 ساله به نام مجید بر اثر اصابت گلوله سلاح کلاش مجروح و با وجود تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

وی گفت: در بررسی های اولیه کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی سراوان مشخص شد که مقتول در زمان حادثه با یک دستگاه سواری تیبا سفید رنگ در خیابان امام خمینی(ره) شهر جالق در تردد بوده که توسط سه جوان موتورسوار که سر و صورت آنان پوشیده بوده بوسیله سلاح کلاش به رگبار بسته شده است.

وی بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از سرنخ های موجود و یک سری تحقیقات گسترده میدانی 2 نفر از متهمان که برادر خانم مقتول بودند را شناسایی کردند.

درخواست برای تحقیق درباره قتل یمنی‌ها در زندان‌های تحت کنترل اماراتکرمانشاه| قاتل فراری بعد از 8 سال در هرسین دستگیر شد3 مرد جوان در یاسوج قربانی "قاتل خاموش" شدند

سردار قنبری گفت: تحقیقات برای دستگیری متمهان متواری این پرونده توسط افسران زبده پلیس آگاهی ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه یکی از متهمان در شهر جالق شناسایی و صبح روز گذشته در یک عملیات هماهنگ با همکاری تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی سینوکان وی را در حال استراحت دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهم برای علت و انگیزه این جنایت مسلحانه و دستگیری دیگر همدستان متواری وی ادامه دارد.

انتهای پیام/ ع

R7843/P1494/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی اعلام وقوع نزاع دسته جمعی منجر به قتل در روستای باقرآباد شهر کرمان، فورا ماموران انتظامی پاسگاه به همراه قاضی ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی در محل حاضر  شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافات با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آن ها شکل می‌گیرد، ۲ نفر از آن ها با ضربات ناشی از سلاح سرد دچار جراحت شدید شده که یکی از آن‌ها که حدود ۱۹ ساله داشته در بیمارستان جان خود را از دست است.

سرهنگ پورامینایی بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، برای شناسایی و دستگیری قاتلان و عاملان این نزاع، ماموران توانستند در کمتر از ۳ ساعت عاملان وقوع قتل و دیگر افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی را شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل، کنترل نکردن خشم ضارب بوده است، گفت: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!
  • عاملان توزیع موادمخدر در اشنویه دستگیر شدند
  • راز جسد مجهول‌الهویه در هفتکل فاش شد
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • انهدام باند سرقت محصولات باغی در اصفهان