Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: مشکلات تأمین فشنگ از گذشته وجود داشته اما به فدراسیون تیراندازی برنمی‌گردد.

علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در حاشیه برگزاری اردو تیم ملی تیراندازی، در مورد مسابقات جام جهانی هند اظهار کرد: این مسابقات اوایل اسفند برگزار می‌شود و تیم برای کسب سهمیه در هند رقابت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جای امیدواری است که بتوانیم اولین سهمیه‌های المپیک در این مسابقات کسب کنیم. کار سختی در پیش داریم چون اغلب تیم‌های مطرح دنیا در آن مسابقات حضور دارند اما با توجه به رکوردهای که در اردوهای کنونی می‌بینیم جای امیدواری وجود دارد که در این مسابقات اولین سهمیه‌ها برای المپیک کسب شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی در مورد تأمین فشنگ و مشکلاتی که از این جهت در اردوهای تیم ملی وجود دارد، گفت: این مشکلات از گذشته وجود داشته و در حال حاضر نیز وجود دارد به فدراسیون تیراندازی برنمی‌گردد. مهمات و سلاح‌ها از خارج از کشور تأمین می‌شود و ما در تأمین مهمات مشکلاتی داریم اما سعی می‌کنیم حداقل امکانات را تأمین کنیم و تیراندازها را با حداقل دغدغه‌ها راهی مسابقات کنیم. مردم عزیز و ورزشکاران هم می‌دانند این مشکلات وجود دارد اما مربوط به فدراسیون تیراندازی نمی‌شود. تیراندازی با رشته‌های دیگر متفاوت است ما سلاح و مهمات نیاز داریم اما سایر رشته‌ها از این نقیصه‌ها رنج نمی‌برند. ما حداقل‌ها را تأمین کردیم تا ورزشکاران با کمترین دغدغه مبارزه و کسب سهمیه کنند.

وی در پاسخ به این سوال چرا که اردوی هانوفر و مسابقات کویت لغو شده است، گفت: ما وقتی با بحران ارزی و مالی مواجه می شویم، مجبوریم اعزام‌ها را اولویت بندی کنیم. در مورد اردوی هانوفر شهر و تاریخ برگزاری آن عوض شده و احتمالاً این اردوها در شهر دیگری برگزار شود. در خصوص مسابقات کویت نیز باید بگویم اهمیت آن مسابقات برای ما به اندازه هند نبود و ما با توجه به وضعیت مالی تصمیم گرفتیم. امیدوارم با تلاش ورزشکاران و همین اردوهای داخلی نقیصه‌ها برطرف شود تا ورزشکاران مشغله ذهنی نداشته باشند. تیراندازی بیشتر با ذهن افراد کار دارد.

وی در ادامه گفت: برای موفقیت تمامی عوامل تأثیرگذار از جمله وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تا جایی که می‌تواند فدراسیون را همراهی می‌کند برای اعزام به مسابقات هند هم مشکل خاصی نداریم. حداقل‌ها را تأمین کرده‌ایم تا تیراندازان بدون دغدغه به مسابقات اعزام شوند در حال حاضر با رکوردهای که در همین اردو داریم، اگر در هند نیز همین رکوردها ثبت شود قطعاً سهمیه خواهیم گرفت در گزارش مربیان نیز عملکرد بچه‌ها رضایت بخش است اما باید بدانیم صحنه مسابقات جهانی با اردوهای داخلی فرق دارد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که چرا از زمان حضورش در فدراسیون اردوی هانوفر برگزار نشده است، گفت: بنا نیست که تیراندازان همیشه به هانوفر بروند. این اردو هم تاریخ و محل برگزاری آن عوض شده آن هم به دلیل تعطیلات ژانویه بود. برنامه جدید این است که در شهر جدید احتمالاً برنامه جدیدی را داشته باشیم که احتمالاً بعد از مسابقات هند خواهد بود در حال اقدام هستیم. اما احتمال برگزاری زیاد است.

وی در ادامه در خصوص تاجری که قرار بود مهمات را برای فدراسیون تأمین کنند، گفت: کدام تاجر! از شما می‌شنوم. افرادی مختلفی برای تأمین مهمات به ما کمک می‌کند آنها تاجر فشنگ نیستند ما از منابع و ماخذهای مختلفی برای تأمین مهمات اقدام می‌کنیم. حالا ممکن است آنها دستگاه‌ها دولتی باشد یا خصوصی یا شاید هم شرکت‌های وارد کننده باشد باید ببینم با کدام به نتیجه می رسیم.

وی در پاسخ به این سوال که مذاکره با تاجر صبحت دبیر فدراسیون تیراندازی است، گفت: از خودش بپرسید، چون خودش مطرح کرده خودش باید جواب بدهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی علی دادگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم

حسین قمی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: ترکیبی از جوانی و تجربه را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهیم کرد. تیمی که بدون شک در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت، ولی این جوانان بعد از چهار سال دوری از میادین رسمی به مصاف حریفان خود در آسیا می‌روند که بدون شک کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

وی افزود: برخی جودوکاران ما در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشتند که فرصتی برای کسب تجربه پیدا نکردند. نکته مهم اینجاست که جودوکاران ما رنکینگ ندارند و همین موضوع باعث می‌شود که در سید بندی و قرعه کشی مسابقات جای نداشته و در مبارزه اول با بهترین‌های وزن خود پیکار کنند. این یعنی مبارزه اول همان فینال و اگر نفرات ما از همین مبارزه دشوار عبور کنند، بدن‌ها راه افتاده و می‌توانند به مدال دست پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی جودو ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، نفرات اعزامی به شرایط بدنی ایده الی رسیده‌اند. در اردوی آخر با کاهش حجم و افزایش شدت تمرینات، بیشتر تمرکز ما روی مسائل روحی، روانی بود. این نفرات اگر به خودباوری برسند شک نداشته باشید توانایی کارهای بزرگ را داشته و رسیدن به مدال دور از دسترس نیست. همان طور که بارها و بارها گفته‌ام، دوری از میدان‌های بزرگترین مشکل جودوکاران ماست. این جوانان پر امید جودو باید در اردوها و مسابقات مختلف با جودوکاران مطرح دنیا مبارزه و تمرین کنند تا تجربه کسب کنند.

قمی با اشاره به وجود برخی مشکلات در مسیر مسابقات آسیایی گفت: نکته اول اضافه وزن برخی جودوکاران است که در فرصت باقی مانده به امید خدا رفع خواهد شد. اما مشکل عمده دوم ما اختلاف ساعت ۴.۵ ساعته تهران با محل برگزاری مسابقات است. در روزهای گذشته تدابیری برای این موضوع اتخاذ و به انجام رسید تا این مشکل نیز به حداقل برسید. تغییر زمان‌های تمرین در طول روز، بخصوص ساعت ابتدایی صبح یکی از این برنامه‌ها بود که امیدوارم نتیجه لازم را داشته باشد.

وی در پایان گفت: آخرین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پیش از المپیک به دلیل آنکه برخی کشورها برای تکمیل سهمیه‌های خود با بهترین نفرات خود به میدان می آینده همیشه سختی خاص خود را دارد. هر چند کار سخت و بسیار دشوار است، ولی نا امید نیستیم و ان شالله که بتوانیم مبارزات خوبی را به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6080587

دیگر خبرها

  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد