Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نامه‌ای به سردار پلارک، خواستار ادامه مسئولیت سید محمد علوی فر در سمت رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن این نامه به شرح زیر است:

 

برادر بزرگوار و ارجمند سردار پلاک

 ریاست محترم ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور

سلام‌علیکم

 

اربعین به‌عنوان بزرگ‌ترین اجتماع مذهبی و معنوی جهان، فرصتی بی‌بدیل برای نمایش عشق و ارادت به ائمه اطهار (ع) و خدمت صادقانه و خالصانه به زوار حضرت سیدالشهدا (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم حماسه‌ساز و میهمان‌نواز ایلام در سایه الطاف خاصه الهی، سال‌هاست صاحب مدال افتخارآمیز خدمت به زوار و دلدادگان سالار و سرور شهیدان شده و استقبال و پذیرایی آنان از زائران حسینی ستودنی بوده است.

 

بدون شک نقش کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه به‌عنوان زیرمجموعه ستاد ویژه اربعین، با مسئولیت آقای سید محمد علوی فر، به‌عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در این امر خطیر بسیار مؤثر بوده است، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های ایشان، انتظار می‌رود با عنایت جنابعالی فعالیت نامبرده در مسئولیت استانی و خدمت‌رسانی به زوار استمرار یابد.

 

قاسم سلیمانی دشتکی- استاندار و رئیس ستاد اربعین استان ایلام

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی استان بوشهر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجلس محمد جواد ظریف کتاب نمایشگاه کتاب ظریف دهه فجر اربعین حسینی کمیته مشارکت های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه شنبه در نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید اظهار کرد: حضرت آیت الله سلیمانی دارای ویژگی‌هایی همچون فضل، علم، سخنرانی‌ها و منبرهای بسیار خوب، روضه‌خوانی‌های دلنشین و خوش‌لحن، نگاه تقریبی، وحدتی، تألیفی، سعه صدر و قدرت و توانمندی گوناگون بودند که قابل تمجید است.

آیت الله محمدی لائینی افزود: جایگاه حقوقی ایشان علاوه بر امامت جمعه بابلسر و هم نمایندگی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و کاشان بوده است و هم مسئولیت فرهنگی و رهبری در دانشگاه‌های مازندران آن روز بوده است که مجموعه اینها در یک فردو چنین انسان‌هایی بسیار مغتنم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: فقاهت، تلاش و جهاد، خطابه زیبا، بعد اجتماعی آن چنانی، مسئولیت‌های سنگین و ویژگی‌های دیگر آیت الله سلیمانی باعث شد که شیاطین سعی کنند اینگونه افراد را از ما بگیرند، البته امثال خودشان در جایگاه رفیع و بهترین عاقبت و حالت هستند.

امام جمعه ساری تجلیل از چنین انسان‌هایی تجلیل از همه ویژگی‌های خوب و تجلیل از ایثار، شهادت، اسلام ناب سیاسی است، عنوان کرد: منظور اسلامی است که در مقابل اسلام غیرسیاسی قرار دارد زیرا استکبار جهانی دنبال ترویج اسلام غیرسیاسی است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ما هم وظیفه داریم بابت این تجلیل از شما تشکر کرده و هم در مراسم حضور پیدا کنیم.

کد خبر 6077054

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش
  • هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام پرداخت شد
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان ایلام
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیری شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است