Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه‌هایی که در استان تکمیل شده‌اند تجهیز و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند‌. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، احسان امانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال بیش از 710 پروژه عمرانی از سوی ادارات و سازمان‌ها به استانداری چهارمحال و بختیاری ارائه شد که 346 مورد آن‌ها توسط استانداری برای افتتاح و بهره‌برداری در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سا‌ل‌های قبل یک پروژه چندین مرتبه افتتاح می‌شد یا پس از افتتاح مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گرفت یا اینکه پس از کلنگ‌زنی رها می‌شد اما امسال تلاش کردیم تا آمار پروژه‌ها واقعی باشد و افتتاح یا کلنگ‌زنی صوری انجام نشود.

118 میلیارد تومان پروژه‌های جهاد کشاورزی استان بوشهر افتتاح می‌شود346 پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری می‌‌رسدپرونده پروژه‌های مسکن مهر سال آینده بسته می‌شود+فیلم

مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی توسط فرمانداری‌ها نظارت می‌شود و پروژه‌هایی که قابل افتتاح و بهره‌برداری هستند در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی معرفی و بهره‌برداری می‌شوند.

امانی تصریح کرد: پروژه‌هایی که تکمیل شده‌اند اما تجهیزات لازم برای بهره‌برداری را ندارند پس از تجهیز در آینده توسط مقامات استانی یا کشوری افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۵ طرح برق رسانی در شهرستان فرخشهر

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

فرهزاد، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال زایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است