Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: محمدجواد ظریف در واکنش به ادعای برخی افراد در فضای مجازی مبنی بر خروج ایران از برجام و استعفای وزیر امور خارجه، گفت: هر خبری که در ۲ یا ۳ ماه گذشته مبنی بر استعفای بنده در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده است را تکذیب می‌کنم.

وزیر امور خارجه در ادامه یادآور شد: برخی هم ادعا کردند که به خاطر فشار‌های بیرونی برای خروج ایران از برجام استعفا دادم، در حالی که این موضوعات اصلاً مطرح نیست لذا این مباحث را هم تکذیب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ در جریان سفر محمدجواد ظریف به هند شایعات مبنی بر استعفا به دلیل خروج از برجام در فضای مجازی مطرح شد. در واقع نخستین بار حسن محمدی، سردبیر سایت امید هسته‌ای در توئیتر خود نوشت: «شنیده‌هایی فراتر از شنیده، حکایت از استعفای محمدجواد ظریف دارد که دو روز پیش تقدیم رئیس جمهور کرده است.» این شایعه، اما با توئیتی از سوی محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری قویاً تکذیب شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ظریف فضای مجازی شایعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، برخی منابع خبری در روزهای گذشته از احتمال خروج رهبران جنبش مقامت اسلامی فلسطنی (حماس) از قطر خبردادند.

این منابع خبری مدعی شدند که رهبران سیاسی جنبش حماس با افزایش فشار اعضای کنگره آمریکا بر دوحه در رابطه با میانجیگری میان اسرائیل و جنبش حماس در حال بررسی انتقال مقر خود به خارج از قطر هستند.

امروز (یکشنبه) برخی منابع غیر رسمی از تصمیم قطر برای بل.که کردن پول‌های حماس در بانک‌های این کشور و مهلت 72 ساعته دوحه به رهبران حماس برای خروج از این کشور و انتقال به مکان دیگری خبردادند.

ولید الکیلانی، مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حماس در گفت‌وگو با خبرنگار تقریب، این اخبار را از اساس غیرصحیح خواند و تصریح کرد که منشأ همه این اخبار رسانه‌های عبری و آمریکایی هستند که قصد دارند با تحت فشار قرار دادن رهبران این جنبش از نظر سیاسی، رسانه‌ای و روانی آنها را مجبور کنند در مسئله مذاکرات از مواضع خود کوتاه بیایند.

وی تاکیدکرد : این رسانه‌ها هرگز به اهداف خود نخواهند رسید و موضع جنبش حماس مانند کوه‌های فلسطین ثابت است.

دیگر خبرها

  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست
  • حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس