Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@14:20:44 GMT

ایران - ژاپن ساعت ۱۷:۳۰/ آخرین اخبار و جزئیات

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۵۰۳۸

ایران - ژاپن ساعت ۱۷:۳۰/ آخرین اخبار و جزئیات

به گزارش جهان نيوز، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن امروز در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.  
ترکیب تیم ملی ایران برای مقابله با ژاپن
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، حسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، وحید امیری و سردار آزمون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در فاصله حدود ۲ کلیومتری ورزشگاه هزاء بن زاید ترافیک سنگینی دیده می‌شد که البته این موضوع ارتباطی به دیدار ایران و ژاپن نداشت.
مسئولان AFC و ورزشگاه هزاء بن زاید حدود ۴ ساعت مانده به آغاز بازی مشغول تجهیز بخش VVIP ورزشگاه برای حضور میهمان‌های ویژه بودند.

  ماموران امنیتی کنترل دقیقی روی حضور خبرنگاران و افراد مختلف در ورزشگاه انجام می‌دهند و آن‌ها را به شکل ویژه‌ای بازرسی بدنی می‌کنند.

همچنین وضعیت نورافکن‌ها و سیستم صوتی ورزشگاه بررسی می‌شد.
درب‌های ورزشگاه از ساعت ۱۴:۳۰دقیقه روی هواداران باز می‌شود.

با وجود حضور پررنگ اهالی رسانه در سالن مدیا سنتر ورزشگاه هزا بن زاید و پر شدن تقریبا تمام صندلی‌های این بخش، اما تاکنون هوادار هیچ یک از ۲ تیم داخل ورزشگاه نشده است.

آب و هوای العین تقریبا گرم است، اما احتمال می‌رود با نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی درجه هوا تا حدی پایین بیاید.
به جز خبرنگاران و عکاسان ایرانی و ژاپنی خبرنگارانی از کشور‌های مختلف اروپایی، عربی و کشور‌های شرق آسیا هم این بازی را پوشش می‌دهند.

  کودکانی که قرار است در مراسم‌های پیش از شروع بازی شرکت کنند لحظاتی در سالن مدیا سنتر حضور یافتند.


س. از باز شدن درب‌های ورزشگاه آرام آرام هواداران ایرانی برای نشستن روی صندلی‌ها وارد ورزشگاه شدند.
در این میان یکی از هواداران ژاپنی با پوشش سنتی این کشور توجه عکاسان ایرانی را به خود جلب کرده بود.
همچنین ۲ ژاپنی بنر بزرگی که روی آن به زبان این کشور یک عبارت درج شده بود با خود به ورزشگاه آورده بودند که ماموران امنیتی از آن‌ها خواستند این بنر را باز کنند تا عبارت سیاسی روی ان درج نشده باشد.

یک هوادار ژاپن هم که به زبان عربی تسلط داشت لحظاتی با مسئولان ورزشگاه هزاگ بن زاید صحبت کرد.

  هواداران ۲ تیم در مقابل درب ورزشگاه برای هم کری می‌خواندند و در این میان یک جوان ایرانی طرفدار پرسپولیس اعلام کرد تیم ملی در این بازی ژاپن را ۶ بر صفر شکست می‌دهد و اگر مهدی ترابی در این بازی به میدان برود هر ۶ گل را به ثمر می‌رساند تا از این طریق خاطره تلخ استقلالی‌ها از ورزشگاه العین پاک شود.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد