Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکثریت کاربران شبکه بین اسپورت، ایران را برنده دیدار با ژاپن معرفی کردند.

طرفداری - تیم ملی کشورمان امروز از ساعت 17:30 به وقت تهران در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 مقابل ژاپن صف آرایی می کند.

توییتر عربی شبکه بین اسپورت، در آستانه این دیدار حساس اقدام به نظرسنجی از برنده این بازی در نزد کاربران خود کرده است که 66 درصد کاربران این شبکه به ایران و 34 درصد به ژاپن رای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، سانچو سه‌شنبه شب موفق شد به همراه تیم دورتموند با پیروزی  دراماتیک برابر اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.


سانچو پس از درگیری با تن‌هاخ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه از منچستریونایتد جدا شد و با امضای قراردادی قرضی بار دیگر به دورتموند برگشت و حالا این فرصت را دارد که به همراه این تیم به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) سرود دورتموند به مرحله نیمه نهایی این مسابقات نوشت:" جیدون سانچو با دورتموند به مرحله نیمه نهایی رسید. این باید اتفاقی بسیار وحشتناک برای تن‌هاخ باشد."


کاربر دیگری هم با کنایه به این مربی هلندی اضافه کرد:" به سانچو برای اینکه توانست در لیگ قهرمانان به مرحله‌ای بسیار بالاتر از آنچه که برونو فرناندزی که بهترین خرید یونایتد پس از دوران کانتوناست و رشفورد که مدعی کسب توپ طلاست صعود کردند برسد تبریک می‌گویم."


یکی دیگر از کاربران اظهار داشت:" سانچو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌رود، در حالی که تن‌هاخ در خانه نشسته و مطمئن نیست که در پایان فصل همچنان بر سر این کار هست یا خیر."

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • یونس امامی به سهمیه المپیک رسید
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • اگر می‌‎خواهید برنده باشید، باید به رئال بیایید!
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه