Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات باید به مصاف ژاپن برود و درصدد است تا با پیروزی مقابل سامورایی‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ژاپن) به فینال جام هفدهم صعود کند.

کی روش و یوز‌ها پس از کسب ۷ امتیاز مقابل یمن، ویتنام و عراق در گروه D.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدرنشین شدند و با عبور از عمان و چین به مرحله نیمه نهایی رسیدند و امیدوارند با عبور از سد شاگردان موریاسو و پیروزی در فینال عنوان قهرمانی را کسب کنند. از سویی دیگر ژاپن هم با کسب ۹ امتیاز مقابل ازبکستان، ترکمنستان و عمان به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله حذفی شد و سپس تیم‌های عربستان و ویتنام را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

ساعتی پیش ترکیب تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن اعلام شد.

ایران:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، حسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش، وحید امیری و سردار آزمون

ژاپن:

گوندا، ساکای، یوشیدا، تومیاسو، ناگاتومو، اندو، شیباساکی، دوان، مینامینو، هاراگوچی و اوساکو

در ترکیب ژاپن مقابل شاگردان کی روش ستاره‌های زیادی حضور دارند از کاپیتان سابق اینترمیلان تا مدافع مارسی و دفاع ساوتهمپتون.

ناگاتومو مقابل ایران در دفاع چپ حضور دارد که عضو باشگاه گالاتاسرای ترکیه است و در گذشته کاپیتان اینترمیلان بوده است. هیروکی ساکای در تیم فوتبال مارسی فرانسه حضور دارد و یوشیدا نیز عضو باشگاه ساوتهمپتون انگلیس است.

شیباساکی ۲۶ ساله در خط هافبک بازی می‌کند که عضو باشگاه ختافه اسپانیا است. هاراگوچی هم تنها هافبک ژاپنی‌ها در لیگ آلمان است که عضو تیم هانوفر است. ریتسو دوآن هم در خرونینگن حضور دارد. تنها لژیونر حاضر در اتریش این تیم مینامینو است که عملکرد فوق العاده‌ای در این تورنمنت داشته و سالزبورگ اتریش بازی می‌کند.

دیگر ستاره ترکیب ژاپن مقابل ایران اوساکو است که در پست مهاجم بازی می‌کند و عضو باشگاه وردربرمن است.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، از ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه (فردا) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ملی پوشان فوتبال ایران پولدار می‌شوند

۳ نکته کلیدی برای ترکیب ایران بدون طارمی مقابل ژاپن

انتقام گرفتیم، طلسم شکستیم و صعود کردیم

انتهای پیام/

ترکیب تیم ملی ژاپن مقابل ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده فینالیست شد

نماینده کشورمان در وزن ۸۷ کیلوگرم مقابل ماساتو سومی از ژاپن به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت‌کننده دارد، ناصر علیزاده در مرحله نیمه‌نهایی با ماساتو سومی از ژاپن سرشاخ شد و با نتیجه یک بر یک به پیروزی رسید راهی فینال شد.

علیزاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان روی تشک کشتی رفت. وی با نتیجه هشت بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

کد خبر 744788

دیگر خبرها

  • علیزاده فینالیست شد
  • محمدی فینال را از دست داد
  • دفاع یکجانبه نمایندگان ژاپن، فرانسه و انگلیس از تل آویو
  • برتری روستوف در حضور لژیونر ایرانی/ محمدی محبی مصدوم شد
  • برتری «اورنبورگ » در حضور لژیونر ایرانی
  • احضار سفرای ۳ کشور اروپایی به وزارت خارجه + جزئیات
  • ورود صیادمنش و ناکامی در لحظه آخر
  • لژیونر والیبالی که می‌خواهد همبازی سردار آزمون شود
  • اللهیار صیادمنش از ترکیب خارج شد
  • طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو