Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول گفت: در دهه فجر امسال ۵۱۹ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۱۱۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیارد تومان در علی‌آبادکتول افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسن هدایتی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ایمان به خداوند و وحدت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهارداشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه همه مسئولان و مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و غیره در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار علی‌آبادکتول گفت: برپایی میز خدمت در 70 روستا و 4 شهر، تجلیل از 40 چهره انقلابی شاخص، کاشت 40 نهال در پارک این شهر از سوی مدیران و مسئولان شهرستان به مناسبت 40 سالگی انقلاب، برگزاری همایش‌های مختلف ویژه جوانان، دانش‌آموزان، زنان و غیره از برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان است.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال 519 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 112 میلیارد و 660 میلیارد تومان در علی‌آبادکتول افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

960 میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان بوشهر در دهه فجر افتتاح می‌شود725 پروژه کشاورزی استان سمنان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود592 طرح عمرانی در دهه فجر امسال در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود1400 واحد مسکن مددجویی در استان فارس افتتاح می‌شود

هدایتی افزود: از این تعداد 466 پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری 88 میلیارد و 300 میلیون تومان و اشتغالزایی 588 نفر افتتاح وعملیات اجرایی 53 پروژه عمرانی و اقتصادی با بیش از 24 میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: مدرسه 12 کلاسه با بیش از 3 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار، مرکز جامع خدمات سلامت شهری 2 با 900 میلیون تومان و غیره از طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در این ایام است.

بیش از 600 برنامه در دهه فجر امسال در علی‎آبادکتول  اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد امام جمعه این شهرستان علی‎آبادکتول نیز اظهارکرد: ما معتقدیم جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و غیره توفیقات زیادی داشته تا حدی که رسانه‎های معاند هم به این پیشرفت‌ها اقرار و اعتراف می‌کنند.

وی گفت: دشمن برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی، تبلیغات وسیعی به راه انداخته زیرا از الگو شدن انقلاب اسلامی مردم ایران و نفوذ فکری آن می‌ترسد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی‌نژاد افزود: انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها را به درب خانه‌های مردم آورده و بستر تحصیل را برای همه اقشار و طبقات اجتماعی فراهم کرده است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی شهرک‌های صنعتی یکی پس از دیگر فعال شد و تحولی بزرگ در بخش کشاورزی ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام حسینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز گفت: در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 600 برنامه از سوی کارگروه‌های مختلف در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری 40 یادواره شهدا، کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن کریم، برگزاری بیش از 48 گفتمان دینی، تجلیل از چهره‌های انقلابی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری و غیره از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در سطح شهرستان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علی‌آبادکتول بیان کرد: مسابقه مقاله نویسی « من یک انقلابی‌ام» نیز در سطح مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح هادی روستای لارک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان گفت:تاکنون ۲۷ میلیارد ریال برای بهسازی معابر، تهیه طرح‌های هادی و احداث شبکه دفع آب‌های سطحی در روستای لارک هزینه شده است.
ریاحی افزود: طرح هادی روستای لارک افتتاح و مرحله دوم طرح هادی روستای حیدری شهرستان بن آغاز شد
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بن هم گفت: برای اجرای آسفالت معابر روستای حیدری با مساحت ۳۲ هزار مترمربع ۴۹ میلیارد ریال هزینه شده است.
تاکنون ۲۵ طرح هادی در روستا‌های شهرستان بن اجرا شده است و تنها ۳ روستا باقی مانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • صرف ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه
  • طرح های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان های سمنان افتتاح می شود
  • افتتاح طرح هادی روستای لارک
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • تله کابین علی آبادکتول احداث می شود
  • مجوز احداث تله‌کابین علی‌آبادکتول اخذ شد