Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@08:09:00 GMT

رسمی؛ اعلام ورزشگاه محل برگزاری فینال کوپا دل ری

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۷۷۵۶

رسمی؛ اعلام ورزشگاه محل برگزاری فینال کوپا دل ری

امروز فدراسیون فوتبال اسپانیا ورزشگاه بنیتو ویامارین، ورزشگاه اختصاصی رئال بتیس را میزبان بازی نهایی فینال کوپا دل ری معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند روز بررسی سرانجام مشخص شد که از میان دو ورزشگاه مستایای والنسیا و بنیتو ویامارین رئال بتیس، دومی میزبان بازی نهایی کوپا دل ری خواهد بود.

هر سال پس از مشخص شدن فینالیست ها بود که فدراسیون فوتبال اسپانیا برای انتخاب ورزشگاه بازی نهایی دست به کار می شد که معمولا حواشی بسیاری نیز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال در 4 سال گذشته که بارسا قهرمان کوپا دل ری شده، همواره درخواست برگزاری بازی فینال در برنابئوی مادرید را داشت که با مخالفت رئال مواجه می شد اما امسال و در حالی که هنوز بازی های برگشت یک چهارم نهایی برگزار نشده، محل برگزاری بازی نهایی مشخص شده است.

 

 

 

 

در بازی های رفت یک چهارم نهایی، رئال 4-2 بر جیرونا غلیه کرده، سویا با دو گل بارسا را شکست داده، ختافه 1-0 والنسیا را از پیش رو برداشته و بازی اسپانیول و بتیس نیز با تساوی 1-1 خاتمه یافته است. بازی های دوربرگشت چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهند شد.

ورزشگاه بنیتو ویامارین که اخیرا بازسازی شده، گنجایش بیش از 50 هزار هوادار را داردو

 

 

بارسلونا سویا والنسیا رئال بتیس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا سویا والنسیا رئال بتیس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که تحت تاثیر شروع منظم منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی‌اش بود، با گل رودریگو جو بازی را تغییر داد.

ویدئو: 330256

رئال در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف سیتی رفته و با گل رودریگو از حریفش پیش افتاده است.

سیتی از ابتدای بازی مالکیت را در اختیار داشت و به حریفش اجازه نمی‌داد که موقعیت خطرناک ایجاد کند که پس از شوت ادواردو کاماوینگا، تیم میهمان یک بار دیگر به دروازه نزدیک شد و این بار به گل ختم شد.

حمله رئال از سمت چپ خط دفاعی سیتی با پاس فده والورده آغاز شد که توپ را به وینیسیوس جونیور واگذار کرد. ستاره برزیلی رئال درحالی‌که بازیکن حریف را مقابل خود داشت با ارسال کوتاه سعی کرد رودریگو را به توپ برساند.

این ارسال با واکنش اشتباه کایل واکر که نتوانست روی توپ اثر بگذارد به رودریگو رسید که اولین ضربه او توسط ادرسون دفع شد اما او روی ریباند موفق شد این دروازه‌بان برزیلی را در دقیقه 12 مغلوب خود کند.

رودریگو که در بازی رفت هم جزء گلزنان رئال بود موفق شد در این بازی هم خیلی زود دروازه حریف را باز کند و هیجان این برای حساس را افزایش بدهد. او در دقیقه 14 بازی رفت بعد از گل برناردو سیلوا موفق شده بود دروازه سیتی را باز کند و به نظر می‌رسد تخصص جالبی در گلزنی به این تیم انگلیسی دارد.

دیگر خبرها

  • جردن باروز به جیسون نولف رسید؛ شکست زاهید والنسیا
  • دربی در اسپانیا برای انتقال آردا گولر!
  • رسمی: تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد
  • آاس رم - میلان؛ ترکیب رسمی
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • رئال با حذف سیتی شانس اول قهرمانی شد
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)