Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@00:29:23 GMT

شعله های آتش در آشپزخانه + عکس

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۷۷۶۸

شعله های آتش در آشپزخانه + عکس

حوادث رکنا: آتش سوزی منزل مسکونی در یافت آباد، با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ، ساعت 13:52 دقیقه عصر روز گذشته در پی تماس ساکنین یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 87 را به خیابان یافت آباد، بلوار ابراهیم آباد اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت قاسمی افسر آماده منطقه چهار عملیات در این باره گفت: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد در طبقه دوم، یک ساختمان چهار طبقه دوازده واحدی یک واحد 60 متری از قسمت آشپزخانه دچار آتش سوزی شده و آتش درحال گسترش و سرایت به اطراف بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق و گاز محل حادثه و کشیدن یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند و گروهی دیگر از آتش نشانان به تخلیه ساکنین از داخل ساختمان پرداختند.

قاسمی بیان داشت: آتش نشانان توانستند در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را خاموش کرده و با تخلیه دود و ایمن سازی محل حادثه و تحویل محل به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه آشپزخانه اخبار حوادث آتش سوزی عکس آتش آتش نشانان منزل مسکونی عکس فیلم مرد دستگیر شد تهران خودکشی پسر ازدواج قتل پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهر ضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده است. مسعود حق لطفی با بیان این مطلب عنوان کرد: «ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری است و با توجه ‌به موقعیت مکانی، به ‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت محسوب می شود که با حفظ ساختار و شکل سنتی در حال مرمت است.»

مشخصات خانه بلدیه مساحت: ۴۹۰۰ مترمربع زیربنا: ۱۸ هزار متر مربع تعداد طبقات: ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) کارکردها: فرهنگی با یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضاهای نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخدادهای مهم دیپلماتیک شهر کد خبر 845115 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟