Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت:‌ اکنون جای آن است که نیکلاس با استناد به جنبش جلیقه زردها، اعلام کند که جنبش جلیقه زردها را به عنوان دولت قانونی فرانسه به رسمیت می‌شناسد و به دیپلمات‌های فرانسوی اولتیماتوم بدهد ظرف ۸ روز خاک ونزوئلا را ترک کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه فرانسه از جمله کشورهای اروپائی است که به نیکلاس مادورو رئیس جمهور قانونی ونزوئلا اولتیماتوم داده است ظرف ۸ روز در این کشور زمینه انتخابات زود هنگام را فراهم آورد! اظهار داشت: این فضولی در حالی است که مادورو در جریان یک انتخابات آزاد به ریاست جمهوری ونزوئلا رسیده است و کودتاگران تحت حمایت آمریکا و اروپا در مقابل این دولت قانونی سر به شورش برداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون جای آن است که نیکلاس با استناد به جنبش جلیقه زردها در فرانسه که اکثریت مردم فرانسه به آن پیوسته و خواستار برکناری ماکرون هستند، اعلام کند که جنبش جلیقه زردها را به عنوان دولت قانونی فرانسه به رسمیت می شناسد و به دیپلمات های فرانسوی اولتیماتوم بدهد ظرف ۸ روز خاک ونزوئلا را ترک کنند و با انجام انتخابات زودرس در فرانسه که جلیقه زردها به دلیل برخورداری از حمایت اکثریت قریب به اتفاق مردم فرانسه جای خود را به نمایندگانی از جنبش جلیقه زردها بدهند.

شریعتمداری با بیان اینکه مادورو باید تاکید کند که انتخابات در فرانسه بایستی تحت نظارت داوران بین المللی صورت پذیرد زیرا به گفته برخی از صاحبنظران فرانسوی که با ارائه اسنادی نیز همراه است،‌خاطرنشان کرد: سلامت انتخاب ماکرون به ریاست جمهوری فرانسه با تردید های جدی همراه است. از جمله،‌ تری میسان کارشناس نام آشنای فرانسوی می گوید : « ماکرون هیچگاه تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه برای مردم این کشور شخصیت شناخته شده ای نبود. او در انتخابات از حمایت سرمایه گذاران بین المللی همچون «هنری کراویس» بهره مند شد که یک سرمایه گذار و سرمایه دار برجسته و بسیار بزرگ اروپایی است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان افزود: هنری کراویس یکی از کلان سرمایه‌دارانی است که به قاچاق اسلحه شهرت دارند. تری نیسان توضیح می دهد که کراویس بزرگترین حامی سیویل ( غیر نظامی ) داعش بشمار می رفت و از طریق قاچاق اسلحه برای تروریست های داعش درآمد سرشاری به دست آورده است“.

شریعتمداری ضمن تاکید بر اینکه نفرت مردم فرانسه از ماکرون، تا آنجاست که درخواستهای مکرر او برای مذاکره را نپذیرفته و با برپائی جنبش جلیقه زردها خواستار برکناری ماکرون هستند،‌گفت: فرانسوی ها چند ماه پیاپی است که علی رغم سرکوب وحشیانه پلیس این کشور حاضر به ترک خیابان ها نیستند و بر خواسته اصلی خود که برکناری ماکرون و برپائی انتخابات آزاد است اصرار می ورزند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان جلیقه زردها نیکلاس مادورو ماکرون ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند

بارش برف بهاری در آلمان/ DPA حرکت کشتی تفریحی" سیلور ری" به سمت دریای شمال/ آلمان/ DPA بیرون درآوردن صدها جسد مدفون شده توسط نیروهای اسرائیلی در یک گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه/ APA پاکسازی ویرانی های ناشی از حمله ارتش اسراییل به اردوگاه "نور شمس" در شهر طولکرم در کرانه باختری/ APA تظاهرات بزرگ حامیان فلسطین در شهر مادرید اسپانیا/ SOPA اعتراض شهروندان ارمنستانی به تسلیم 4 روستای مرزی از سوی دولت ایروان به جمهوری آذربایجان/ تاس مسابقات دو ماراتون لندن/ PA و آسوشیتدپرس کشت مزارع چای در پشت بام ساختمان ها در هانگژو چین/ زوما تخریب کامل یک نیروگاه برق در اوکراین در اثر حمله روسیه/ خبرگزاری فرانسه تصویری هوایی از یک موج شکن که برای جلوگیری از فرسایش ساحلی در امتداد ساحل در استان رایونگ تایلند نصب شده است./ خبرگزاری فرانسه اردوگاه آوارگان سیلزده در بروندی/ خبرگزاری فرانسه انتقال صندوق های آرا انتخابات سراسری هند در کوهستان های صعب العبور ایالت بنگال غربی/ گتی ایمجز فوران کوه آتشفشان "روانگ" در "سیتارو" اندونزی/ گتی ایمجز برگزاری مراسم 2 هزار و 777 اُمین سالگرد تاسیس "شهر ابدی" در روم ایتالیا/ زوما فروش موز در بازاری در بنگلادش/ زوما کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند