Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه نهایی به مصاف تیم ژاپن رفت و این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به سود ژاپن به پایان رسید.

اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان این دیدار اظهار داشت: ژاپن تیم خوبی بود همه ما می‌دانستیم اما فکر می‌کنم ما باید می‌رفتیم جلو و گل می‌زدیم اما سه بر صفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که اولین گل را نخورده بودیم فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم شانس‌های خوبی داشتیم، نیمه اول اگر توپ سردار وارد دروازه می‌شد بازی کاملاً عوض می‌شد اما متأسفانه فوتبال این طور نیست، ما الان سخت است و هر چه به بازی فکر می‌کنیم آدم درد دارد.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: می‌خواهم از تمام هواداران، بازیکنان و مربیان تشکر کنم چون سعی کردیم و با همدیگر تلاش کردیم به هر حال ما با هم بازی می‌کنیم و با هم می‌بازیم.وی در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها بعد از پایان بازی از داخل رختکن خبر ندارند چه اتفاقاتی در داخل رختکن افتاد، گفت: باور کنید تمام بازیکنان ناراحت هستند سخت است همین الان هم سخت است هر چه به بازی فکر می‌کنیم نمی‌توانیم باور کنیم.

دژاگه در پاسخ به این سوال که آیا پنالتی که داور گرفت درست بود یا خیر، گفت: فکر نمی‌کردم که داور پنالتی را بدهد وقتی رفت فیلم را نگاه کند باور نمی‌کردم. چون پورعلی‌گنجی د ستش را باز نکرده بود و برای تکل رفته بود. توپ می‌خورد، چه کار باید می‌کرد؟ دستش را کجا ببرد؟ این طور نبود که او دستش را باز کند ولی چه کار کنیم هر چقدر آدم در مورد این بازی بگوید دیگر فایده ندارد باختیم و این باخت درد دارد.

وی در پاسخ به این سوال که زمزمه خداحافظی یکسری بازیکنان مثل شما، مسعود و پژمان شنیده می‌شود آیا این موضوع صحت دارد، گفت: هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام، من ۳۲ سالم است. فکر می‌کنم هنوز جا است برای تیم ملی، الان واقعاً سخت است راجب این چیزها حرف بزنم.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به این سوال که شما به عنوان بزرگ‌تر تیم ملی تداوم حضور آقای کی‌روش را چطور می‌بینید او باید بماند یا نه، گفت: همیشه گفته‌ام که کی‌روش زحمت زیادی برای تیم ملی و کشورمان کشیده است.، فکر می‌کنم هر کسی که فوتبال را می‌شناسد و فوتبال را دوست دارد، متوجه می‌شود که او چقدر به فوتبال این کشور کمک کرده است.

***
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حذف تیم ملی از مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در پستی اینستاگرامی از هواداران عذرخواهی کرد.

سردار آزمون پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، اظهار داشت: روی گل اول اشتباهی صورت گرفت. پس از آن خواستیم جبران کنیم و همه کار کردیم، اما فوتبال است دیگر.

وی در رابطه با اینکه چرا ایران در این بازی از دو مهاجم استفاده نکرد، گفت: ما با سه فوروارد بازی می‌کردیم. خیلی وقت است که با سیستم ۳-۳-۴ بازی می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه همه از شکست برابر ژاپن ناراحت هستند، خاطرنشان کرد: باید به این شرایط عادت کرده و خیلی حرفه‌ای برخورد کنیم.

آزمون در پاسخ به این سؤال که آیا فاصله ایران با ژاپن سه گل بود یا نه، گفت: اگر در نیمه اول بدشانسی نمی‌آوردیم، شاید کار به سود ما تمام می‌شد. در بازی حذفی، از هر دقیقه مسابقه باید استفاده کنید، متأسفانه ژاپنی‌ها بهتر استفاده کردند و بردند.

وی در مورد اینکه آیا کارلوس کی‌روش در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرده است، تصریح کرد: نمی‌دانم، کی‌روش خیلی حرفه‌ای رفتار کرد و هیچ حرفی نیز رد و بدل نشد. در فوتبال ممکن است هر کسی اشتباه کند. وقتی یک نفر اشتباه می‌کند، یعنی همه اشتباه کرده‌اند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه چرا بازیکنان روی گل اول اشتباه کرده و همه به سمت داور رفتند، گفت: ما باید تا آخر ادامه می‌دادیم، متأسفانه چیز بدی اتفاق افتاد. وقتی با یک گل جلو افتادند، می‌توانستیم آن را جبران کنیم، اما این اتفاق نیفتاد.

آزمون در رابطه با اینکه کی‌روش گفته ایران احساسی بازی کرده و ژاپن منطقی، تصریح کرد: اگر کی‌روش این حرف را زده، درست گفته است.

وی در واکنش به اظهارات کی‌روش که در نشست خبری تلویحًا خداحافظی کرده و گفته اینجا پایان کار اوست، گفت: نمی‌دانم، آیا مطمئنید این حرف را زده است؟ ما یکی از بهترین مربیان را داشتیم. اگر پایان راهش باشد، به او افتخار می‌کنیم. در کشور ما همه نباید محبوب باشند. وقتی هم محبوب باشی، همه چیز ممکن است در اختیار شما نباشد. کی‌روش کارش را در ایران انجام داد و دستش درد نکند. خیلی چیزها از کی‌روش یاد گرفتم و به کار کردن با او افتخار می‌کنم.

***
علیرضا جهانبخش بعد از شکست ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در جمع خبرنگاران، گفت: خوشحالی که این بازی می‌توانست برای مردم بیاورد محقق نشد. در برخی صحنه‌ها تمرکز نداشتیم و ضربه خوردیم. قبل از بازی در مورد جزئیات تاثیر گذار حرف زدیم و همین مسئله باعث باخت ما شد. قبل از گل اول فشار زیادی وجود داشت. گل دوم می‌توانست پنالتی نباشد اما بعد از آن بازی از دست رفت.

هافبک تیم ملی در مورد خطای پنالتی که رخ داد، عنوان کرد:‌مرتضی می‌گفت پشت او به توپ بوده است. وقتی داور برای VAR رفت فکر کردیم پنالتی اعلام نمی‌کند اما این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید داور در سطح دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا نبوده است، اظهار داشت: نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم چرا که بازی تمام شده است. اینطور که با علیرضا فغانی و سایرین برخورد کردند مشخص است که بررسی‌هایشان چقدر دقیق بوده است. یک مقدار سیاسی کاری روی این مسائل اثر گذار بود.مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که باخت امروز ربطی به داور نداشت و چرا این مسئله را بیان می‌کند، تصریح کرد: کسی در این مورد حرفی نزد. داور تاثیری در این مورد نداشت. فقط یک مشکل در مورد صحنه پنالتی بود که مرتضی می‌گفت توپ را ندیدم. در این صحنه یک خطا ۵۰-۵۰ را پنالتی اعلام کرد.

وی در مورد اینکه تیم ملی سال‌هاست در جام ملت‌ها قهرمان نشده و چه کاری باید کرد که تیم ملی قهرمان شود، اظهار داشت: یک اتفاق رخ نداده که ۴۴ سال تیم ملی قهرمان نشده است. باید این مسئله را ریشه یابی کرد. با خیلی از این نفرات ژاپن در رده پایه بازی کردیم. مسائل ساده و پیش پا افتاده مثل امکانات و بازی دوستانه و … وجود دارد. اتفاقی که روی گل اول افتاد اگر ما بازی دوستانه بیشتر داشتیم می‌وانستیم آنجا این اشتباه را کنیم و در این مرحله این مشکل را رقم نخوریم. ژاپن هر دوره در جمع چهار تیم حضور دارد و در جام جهانی به مراحل بالا صعود می‌کند. این روند در ژاپن به صورت اصولی دنبال می‌شود. وقتی ما و کادرفنی از امکانات و بازی دوستانه حرف می‌زنیم اینطور بیان می‌شود که ما زیاده خواه هستیم و به فکر فوتبال هستیم. برای نتیجه گرفتن نیاز به ساختار است که این ساختار می‌تواند پیش پا افتاده باشد. الان ۴۴ سال تبدیل به ۴۸ سال شد و اگر اینطور پیش برویم تبدیل به ۱۰۰ سال خواهد شد.

***
علیرضا بیرانوند بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن گفت: شرمنده مردم شدیم در صحنه گل اول تمرکزمان را از دست دادیم. بازیکنی که به زمین افتاده بود بلند شد و توپ را گرفت در حالیکه هفت بازیکن ما به سمت داور رفته بودند.

وی در مورد اینکه رفتار بازیکنان ایران در آن صحنه غیر حرفه‌ای بود، گفت: غیر حرفه‌ای نبود، بی‌تجربگی کردیم. بازیکنی که افتاده بود و به بازی ادامه داد و ۵-۶ بازیکن ما به سمت داور رفتند. شرمنده مردم شدیم نمی‌دانم چه بگویم.

بیرانوند تصریح کرد: بازی رده‌بندی هم در جام نیست ما هم واقعاً ناراحتیم. نیت‌مان قهرمانی بود. نیمه اول مقابل ژاپن خوب بودیم. ژاپن هم تیم خوبی است به آنها تبریک می‌گویم.

***

کریم انصاری فرد بعد از شکست برابر ژاپن گفت: یک عذرخواهی ویژه به مردم بدهکار هستیم. دوست نداشتیم اینطوری تمام شود ولی این طبیعت فوتبال است.

او ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم اما روی یک صحنه که بازیکنان فکر کردند داور خطا گرفته است گل خوردیم و بعد از آن شرایط سخت شد.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه کی روش گفته تیم ملی بعد از گل اول از هم پاشید هم گفت: درست است چون ما برای جبران گل جلو آمدیم و تمرکز لازم را نداشتیم و گل دوم را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم و این گل باعث شد شیرازه ما از هم بپاشد. البته بچه ها تماما تلاش شان را کردند و هرچه در توان داشتند گذاشتند.

وی افزود: همیشه شما وقتی به جاهای حساس می رسید نکات ریز خیلی مهم است، ما این را رعایت نکردیم و شرمنده مردم ایران شدیم.

انصاری فرد در مورد بازی آخر کی روش در فوتبال ایران هم گفت: من نمی دانم چه اتفاقی می افتد ولی واقعا آقای کی روش خدمت بزرگی به فوتبال ایران کرد که بعدا همه آن را می فهمند. ایشان خالصانه زحمت کشیدند  و با کمی ها ساختند و دوست داشتند بهترین اتفاق برای تیم ملی بیفتد.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار تیم ملی اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نتیجه بازی ایران و ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:ما یک شبه قادر نخواهیم بود جوان گرایی کنیم. شما به کشوری مثل اسپانیا نگاه نکنید که این کار را به راحتی انجام می‌دهد ما نه شرایط آنها را داریم نه زیرساخت مناسب در اختیار داریم.

به گزارش مشرق، ستار همدانی در گفتگویی در خصوص دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر ترکمنستان گفت: با توجه به شکست سنگین ترکمنستان در بازی رفت این تیم در بازی برگشت به دنبال آن بود که گل‌های کمتری را دریافت کند. بازی برگشت قابل توصیف نیست. نه زمین بازی مناسب بود و نه شرایط آن. مهم‌ترین موضوع کسب ۳ امتیاز این دیدار بود که به هر طریق به دست آمد تا تیم ملی ایران بالاتر از ازبکستان در صدرجدول گروه قرار بگیرد.

وی افزود: تیم ملی ایران خط حمله قدرتمندی دارد و ما بازیکنان خلاق و خوبی را در این پست در اختیار داریم که تعیین کننده هستند. مهدی قایدی و مهدی طارمی به خوبی در این بازی ارزش خود را نشان دادند. از طرفی بازیکنان جوان فوتبال ایران می‌توانند آینده تیم ملی را تضمین کند. کادرفنی اشراف خوبی به لیگ برتر و پدیده‌های آن دارد و رفته رفته بازیکنان جوان را به تیم ملی اضافه می‌کند. یکی از این بازیکنان محمد قربانی است که از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و توانمندی‌های خود را به خوبی نشان داد. کم کم باید نیروی جوانی به تیم ملی تزریق شود تا علاوه بر کسب نتایج مطلوب و حضور در جام جهانی آینده فوتبال ملی ما نیز با حضور این بازیکنان تضمین شود.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد:‌ این اجازه را به کادرفنی باید بدهیم تا به تدریج نسل تیم ملی را تغییر دهد. این بازیکنان رفته رفته در کنار بازیکنان باتجربه، ابتدا کیفیت خود را نشان می‌دهند و سپس کسب تجربه می‌کنند و به تیم اضافه می‌شوند. ما یک شبه قادر نخواهیم بود جوان گرایی کنیم. شما به کشوری مثل اسپانیا نگاه نکنید که این کار را به راحتی انجام می‌دهد ما نه شرایط آنها را داریم نه زیرساخت مناسبی برای این کار در اختیار داریم. نمی‌توانم به یکباره اسم تمامی بازیکنان را خط بزنیم و همه را کنار بگذاریم. جوان‌گرایی زمان‌بر خواهد بود و بهتر است به کادرفنی اجازه دهیم کار خود را پیش ببرد.

بازیکن اسبق استقلال در خصوص حواشی به وجود آمده در مورد بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی فوتبال بیان کرد: هر باشگاهی به هر نحوی بازیکنش را سرمایه خود می‌داند و حق دارد که نگران سرمایه خود باشد و از آن مراقبت کند. این موضوع استقلال و پرسپولیس ندارد. بازیکنان به هرحال بعد از درخشش در باشگاه‌های خود به تیم ملی می‌رسند و در ادامه در تیم ملی در سطح بین‌المللی دیده می‌شوند و موفقیت آنها به باشگاهی که در آن بازی می‌کنند کمک خواهد کرد. باید به باشگاه‌ها همچون تیم ملی احترام گذاشت آنها بازیکنان را پرورش می‌دهند و در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند.

همدانی افزود: باید به همه تیم‌ها توجه شود اما بهتر است باشگاه‌ها به تیم ملی و نظر کادرفنی احترام بگذارند و اجازه دهند تفکرات خود را پیاده کنند. کادرفنی نیز باید برخوردی کند تا باشگاه‌ها این رفتار را تکرار نکنند. ترکمنستان حریف سختی نبود و بهتر بود در این بازی از بازیکنانی که کمتر زمان به آنها می‌رسد استفاده کرد. سیدحسین حسینی سنگربان با تجربه‌ای است و در جام جهانی بازی کرد در این فصل نیز نمایش خوبی داشته و بهترین سنگربان کنونی لیگ است و شایستگی‌ها خود را به اثبات رسانده و باشگاه استقلال حق دارد از او دفاع کند. در مقابل علیرضا بیرانوند نیز در هفته‌های اخیر مطمئن ظاهر نشده و می‌شد در بازی رفت از حسینی استفاده کرد. هرچند معتقدم باید اجازه دهیم کادرفنی کار خودش را بکند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پرویز دهداری؛ دیکتاتور بود یا معلم اخلاق؟
  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران - ترکمنستان
  • چرخش سریع استقلال مقابل قلعه‌نویی؛ نظر آبی‌ها بعد از چند ساعت کاملا عوض شد!
  • سورپرایز تیم ملی: ترکمنستان 5 بازیکن جدید آورد
  • پیراهن تیم ملی عوض شد(عکس)